Wersja nieobowiązująca z dnia

do spraw księgowości (Etatów: 1 )

Informacje dodatkowe:

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze 
Ogłoszenie Nr 1/2022 z dnia 2022-07-06
Wójt Gminy Budry
Urząd Gminy w Budrach
Al. Wojska Polskiego 27
11-606 Budry
poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze – stanowisko ds. księgowości 

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe lub średnie,
  • co najmniej 2-letni staż pracy,
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
  • znajomość przepisów niezbędnych do pracy na zajmowanym stanowisku, w szczególności: Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości , ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  • znajomość zasad prowadzenia ewidencji księgowej,
  • umiejętności analityczne,
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet biurowy MS Office, Internet ) oraz programów finansowo-księgowych w stopniu bardzo dobrym,

Wymagania dodatkowe:

  • co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku w administracji publicznej;
  • wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności: ekonomia, rachunkowość, finanse, 
  • umiejętność sporządzania i redagowania pism,
  • doświadczenie z zakresie archiwizacji dokumentów,
  • samodzielność i komunikatywność,
  • wysoka kultura osobista,
  • znajomość obsługi innych programów komputerowych stosowanych w księgowości,
  • znajomość bankowej obsługi internetowej,
  • umiejętność organizacji pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, sumienność, rzetelność
  • umiejętność pracy pod presją czasu.
  • posiadanie prawa jazdy kat. B.

Do zakresu zadań wykonywanych na stanowisku należy:

  1. prowadzenie rachunkowości budżetowej dochodów i wydatków organu oraz jednostek podległych,
  2. księgowane operacji finansowych syntetycznie i analitycznie, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  3. przygotowanie materiałów do sporządzania projektu budżetu w zakresie dochodów i wydatków,
  4. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
  5. dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
  6. Sporządzanie sprawozdań budżetowych,
  7. opracowywanie sprawozdań finansowych, analiz, zestawień,
  8. ewidencja i rozliczanie zaangażowania wydatków budżetowych,
  9. bieżąca analiza budżetu oraz kontrola przestrzegania dyscypliny budżetowej,
  10. wykonywanie innych zadań wynikających z ustawy o finansach publicznych,
  11. przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum,
  12. sporządzanie sprawozdań do celów statystycznych,
  13. rozliczanie dotacji,
  14. prowadzenie obsługi bankowej jednostek budżetowych.

Warunki pracy:

  • miejsce pracy – Urząd Gminy w Budrach, 
  • zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • praca biurowa, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz bezpośredniego kontaktu z klientem,
  • praca przy komputerze praca, przy sztucznym oświetleniu,
  • umiejętność pracy pod presją czasu

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W czerwcu 2022 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Budrach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:

  • kwestionariusz osobowy dla celów rekrutacji 
  • życiorys zawodowy /CV/ ,
  • list motywacyjny,
  • kserokopia dyplomu, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
  • kserokopie zaświadczeń, świadectw pracy potwierdzających staż pracy,
  • oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych i z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym
  • osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Oferty wraz z dokumentami należy składać:
w zamkniętej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem, adresem, telefonem kontaktowym osoby składającej ofertę z adnotacją: „Nabór Nr 1/2022 na stanowisko urzędnicze –stanowisko ds. księgowości ” - w sekretariacie Urzędu Gminy w Budrach, pokój 4, Al. Wojska Polskiego 27, 11-606 Budry lub listownie (liczy się data wpływu) terminie do dnia 20 lipca 2022 r.
Aplikacje które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacje dodatkowe
Kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne i zostaną złożone w wyznaczonym terminie, będą zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
Nadesłanych dokumentów nie zwracamy (przyjmujemy jedynie kserokopie dokumentów). Wymagane własnoręczne podpisy na składanych oświadczeniach. 
Oferty odrzucone w postępowaniu kwalifikacyjnym zostaną zniszczone po zakończeniu postępowania.
Każdy dokument składany w formie kserokopii musi być na każdej stronie potwierdzony za zgodność z oryginałem przez składającego wniosek poprzez umieszczenie na kserokopii zwrotu „stwierdzam zgodność z oryginałem”, daty i czytelnego podpisu.
Wszystkie dokumenty wytworzone przez kandydata na potrzeby konkursu składane w oryginale muszą być każdorazowo podpisane czytelnie przez kandydata – na przykład: CV, list motywacyjny, kwestionariusz, oświadczenia.

Dodatkowe informacje tel. 87 427 80 03, w. 30 – Rapita Elżbieta - Skarbnik Gminy 
 

Wójt Gminy Budry
/-/ Józef Markiewicz 

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:

  • administratorem danych osobowych jest Gmina Budry reprezentowana przez Wójta Gminy (z siedzibą: Urząd Gminy w Budrach, 11- 606 Budry, Aleja Wojska Polskiego 27, e-mail: ug@budry.pl, tel. 87 427 8003), 
  • Wójt Gminy wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Macieja Żołnowskiego e-mail: inspektor@budry.pl,
  • dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji (Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych art. 13 – 15 Dz. U. z 2019 r. poz.1282) i nie będą udostępnianie innym podmiotom,
  • informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze (Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych art. 13 ust. 4 Dz. U. z 2019 r. poz.1282),
  • dane osobowe przechowywane będą przez okres wskazany w instrukcji kancelaryjnej,
  • po zakończeniu procesu rekrutacji dokumenty aplikacyjne zostaną komisyjne zniszczone,
  • każdej osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także do przenoszenia danych,
  • podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, konsekwencją ich niepodania jest odrzucenie oferty kandydata.

 

Załączniki

Treść ogłoszenia

Wynik ogłoszenia

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.