Wersja obowiązująca z dnia

w sprawie wyznaczenia koordynatora do spraw dostępności

Informacje dodatkowe:

Zarządzenie Nr 33/2020
Wójt gminy Budry
Z dnia 30 września 2020 r.

w sprawie wyznaczenia koordynatora do sprawie dostępności

Na podstawie art. 30 ust. 1 i art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2020 r. poz. 713 i 1378) oraz art. 14 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2019 r. poz. 1696 i 2473) zarządza się, co następuje:
§ 1. Wyznacza się Pana Grzegorza Pietrusiewicza na Koordynatora do spraw dostępności w Gminie Budry.
§ 2. Do zadań Koordynatora należy w szczególności:
1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Gminę;
2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Gminę, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19.07.2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
3) monitorowanie działalności podejmowanych przez Gminę w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Wójt Gminy Budry
Józef Markiewicz