Sekretarz Gminy (Etatów: 1 )
Informacje dodatkowe:
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Ogłoszenie Nr 2/2023 z dnia 2023-03-8
Wójt Gminy Budry
Urząd Gminy w Budrach
Al. Wojska Polskiego 27
11-606 Budry
poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze – Sekretarz Gminy
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe administracyjne lub prawnicze ,
- co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy w jednostkach, o których mowa wyżej, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
- bardzo dobra znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego;
- umiejętność obsługi komputera (pakiet biurowy MS Office, Internet)
Wymagania dodatkowe:
- kreatywność, samodzielność, inicjatywa,
- umiejętności analityczne,
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, skutecznej komunikacji i pracy w zespole,
- sumienność, rzetelność, odporność na stres;
- umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność,
- znajomość struktury organizacyjnej urzędu,
- posiadanie prawa jazdy kat. B.
Do zakresu zadań wykonywanych na stanowisku należy:
- organizacja pracy Urzędu Gminy, koordynowanie działań podejmowanych przez samodzielne stanowiska;
- nadzór nad organizacją pracy, przestrzeganiem regulaminu pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych oraz obiegiem dokumentów i informacji;
- przygotowywanie projektów oraz zmian regulaminów i innych aktów wewnętrznych w zakresie organizacji Urzędu;
- nadzór nad poprawnością projektów przygotowywanych pism, decyzji oraz projektów aktów prawnych Wójta i Rady Gminy;
- udział w sesjach Rady Gminy i posiedzeniach jej Komisji;
- usprawnianie pracy Urzędu i nadzór nad doskonaleniem kadr;
- kontrola dyscypliny pracy;
- koordynacja prac związanych z udziałem gminy w związkach i porozumieniach
międzygminnych, stowarzyszeniach i innych organizacjach. - koordynacja spraw związanych z wyborami i referendami.
- nadzór nad sprawami z zakresu oświaty i kultury,
- prowadzenie spraw z zakresu kontroli zarządczej,
- nadzorowanie i koordynowanie poszczególnych komórek organizacyjnych urzędu oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie, GOK, polegające na współpracy w zakresie wykonywania zadań.
- nadzór nad bezpieczeństwem, higieną i ochroną przeciwpożarową w Urzędzie,
- nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i terminowego załatwiania interpelacji, skarg i wniosków,
- sprawowanie kontroli wewnętrznej w zakresie spraw powierzonych przez Wójta,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy,
- przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum.
Warunki pracy:
- miejsce pracy – Urząd Gminy w Budrach,
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
- praca biurowa, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz bezpośredniego kontaktu z klientem,
- praca przy komputerze , praca przy sztucznym oświetleniu,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W luty 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Budrach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:
- kwestionariusz osobowy dla celów rekrutacji
- życiorys zawodowy /CV/,
- kserokopia dyplomu, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
- kserokopie zaświadczeń, świadectw pracy potwierdzających staż pracy,
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych i z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie
na stanowisku urzędniczym - osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Oferty wraz z dokumentami należy składać:
w zamkniętej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem, adresem, telefonem kontaktowym osoby składającej ofertę z adnotacją: „Nabór Nr 2/2023 na stanowisko urzędnicze – stanowisko sekretarz Gminy” - w sekretariacie Urzędu Gminy w Budrach, pokój 4, Al. Wojska Polskiego 27, 11-606 Budry lub listownie (liczy się data wpływu) w terminie do dnia 23 marca 2023 r.
Aplikacje które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacje dodatkowe
Kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne i zostaną złożone w wyznaczonym terminie, będą zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
Nadesłanych dokumentów nie zwracamy (przyjmujemy jedynie kserokopie dokumentów). Wymagane własnoręczne podpisy na składanych oświadczeniach.
Oferty odrzucone w postępowaniu kwalifikacyjnym zostaną zniszczone po zakończeniu postępowania.
Każdy dokument składany w formie kserokopii musi być na każdej stronie potwierdzony za zgodność z oryginałem przez składającego wniosek poprzez umieszczenie na kserokopii zwrotu „stwierdzam zgodność z oryginałem”, daty i czytelnego podpisu.
Wszystkie dokumenty wytworzone przez kandydata na potrzeby konkursu składane w oryginale muszą być każdorazowo podpisane czytelnie przez kandydata – na przykład: CV, list motywacyjny, kwestionariusz, oświadczenia.
Dodatkowe informacje tel. 87 427 80 03, w. 30 – Rapita Elżbieta - Skarbnik Gminy
Wójt Gminy Budry
/-/ Józef Markiewicz
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:
- administratorem danych osobowych jest Gmina Budry reprezentowana przez Wójta Gminy (z siedzibą: Urząd Gminy w Budrach, 11- 606 Budry, Aleja Wojska Polskiego 27, e-mail: ug@budry.pl, tel. 87 427 8003),
- Wójt Gminy wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Martę Gawejko, e-mail: inspektor@budry.pl,
- dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji (Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych art. 13 – 15 Dz. U. z 2022 r. poz. 530) i nie będą udostępnianie innym podmiotom,
- informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze (Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych art. 13 ust. 4 Dz. U. z 2022 r. poz.530),
- dane osobowe przechowywane będą przez okres wskazany w instrukcji kancelaryjnej,
- po zakończeniu procesu rekrutacji dokumenty aplikacyjne zostaną komisyjne zniszczone,
- każdej osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także do przenoszenia danych,
- podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, konsekwencją ich niepodania jest odrzucenie oferty kandydata.