Wersja nieobowiązująca z dnia

Sekretarz Gminy (Etatów: 1 )

Informacje dodatkowe:

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

Ogłoszenie Nr 2/2023 z dnia 2023-03-8
Wójt Gminy Budry

Urząd Gminy w Budrach

Al. Wojska Polskiego 27

11-606 Budry

poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze – Sekretarz Gminy

 

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe administracyjne lub prawnicze ,
  •  co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy w jednostkach, o których mowa wyżej, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
  • obywatelstwo polskie,
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
  • bardzo dobra znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego;
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet biurowy MS Office, Internet)

Wymagania dodatkowe:

  • kreatywność, samodzielność, inicjatywa,
  • umiejętności analityczne,
  • wysoka kultura osobista,
  • umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, skutecznej komunikacji i pracy w zespole,
  • sumienność, rzetelność, odporność na stres;
  • umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność,
  • znajomość struktury organizacyjnej urzędu,
  • posiadanie prawa jazdy kat. B.

Do zakresu zadań wykonywanych na stanowisku należy:

  1. organizacja pracy Urzędu Gminy, koordynowanie działań podejmowanych przez samodzielne stanowiska;
  2. nadzór nad organizacją pracy, przestrzeganiem regulaminu pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych oraz obiegiem dokumentów i informacji;
  3. przygotowywanie projektów oraz zmian regulaminów i innych aktów wewnętrznych w zakresie organizacji Urzędu;
  4. nadzór nad poprawnością projektów przygotowywanych pism, decyzji oraz projektów aktów prawnych Wójta i Rady Gminy;
  5. udział w sesjach Rady Gminy i posiedzeniach jej Komisji;
  6. usprawnianie pracy Urzędu i nadzór nad doskonaleniem kadr;
  7. kontrola dyscypliny pracy;
  8. koordynacja prac związanych z udziałem gminy w związkach i porozumieniach
    międzygminnych, stowarzyszeniach i innych organizacjach.
  9. koordynacja spraw związanych z wyborami i referendami.
  10. nadzór nad sprawami z zakresu oświaty i kultury,
  11. prowadzenie spraw z zakresu kontroli zarządczej,
  12. nadzorowanie i koordynowanie poszczególnych komórek organizacyjnych urzędu oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie, GOK, polegające na współpracy w zakresie wykonywania zadań.
  13. nadzór nad bezpieczeństwem, higieną i ochroną przeciwpożarową w Urzędzie,
  14. nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i terminowego załatwiania interpelacji, skarg i wniosków,
  15. sprawowanie kontroli wewnętrznej w zakresie spraw powierzonych przez Wójta,
  16. wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy,
  17. przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum.

Warunki pracy:

  • miejsce pracy – Urząd Gminy w Budrach,
  • zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • praca biurowa, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz bezpośredniego kontaktu z klientem,
  • praca przy komputerze , praca przy sztucznym oświetleniu,
  • umiejętność pracy pod presją czasu.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W luty 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Budrach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:

  • kwestionariusz osobowy dla celów rekrutacji
  • życiorys zawodowy /CV/,
  • kserokopia dyplomu, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
  • kserokopie zaświadczeń, świadectw pracy potwierdzających staż pracy,
  • oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych i z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
    w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie
    na stanowisku urzędniczym
  • osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Oferty wraz z dokumentami należy składać:

w zamkniętej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem, adresem, telefonem kontaktowym osoby składającej ofertę z adnotacją: „Nabór Nr 2/2023 na stanowisko urzędnicze – stanowisko sekretarz Gminy” - w sekretariacie Urzędu Gminy w Budrach, pokój 4, Al. Wojska Polskiego 27, 11-606 Budry lub listownie (liczy się data wpływu) w terminie do dnia 23 marca 2023 r.

Aplikacje które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

 Informacje dodatkowe

Kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne i zostaną złożone w wyznaczonym terminie, będą zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.

Nadesłanych dokumentów nie zwracamy (przyjmujemy jedynie kserokopie dokumentów). Wymagane własnoręczne podpisy na składanych oświadczeniach.

Oferty odrzucone w postępowaniu kwalifikacyjnym zostaną zniszczone po zakończeniu postępowania.

Każdy dokument składany w formie kserokopii musi być na każdej stronie potwierdzony za zgodność z oryginałem przez składającego wniosek poprzez umieszczenie na kserokopii zwrotu „stwierdzam zgodność z oryginałem”, daty i czytelnego podpisu.

Wszystkie dokumenty wytworzone przez kandydata na potrzeby konkursu składane w oryginale muszą być każdorazowo podpisane czytelnie przez kandydata – na przykład: CV, list motywacyjny, kwestionariusz, oświadczenia.


Dodatkowe informacje tel. 87 427 80 03, w. 30 – Rapita Elżbieta - Skarbnik Gminy

 Wójt Gminy Budry

/-/ Józef Markiewicz

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:

  • administratorem danych osobowych jest Gmina Budry reprezentowana przez Wójta Gminy (z siedzibą: Urząd Gminy w Budrach, 11- 606 Budry, Aleja Wojska Polskiego 27, e-mail: ug@budry.pl, tel. 87 427 8003),
  • Wójt Gminy wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Martę Gawejko, e-mail: inspektor@budry.pl,
  • dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji (Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych art. 13 – 15 Dz. U. z 2022 r. poz. 530) i nie będą udostępnianie innym podmiotom,
  • informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze (Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych art. 13 ust. 4 Dz. U. z 2022 r. poz.530),
  • dane osobowe przechowywane będą przez okres wskazany w instrukcji kancelaryjnej,
  • po zakończeniu procesu rekrutacji dokumenty aplikacyjne zostaną komisyjne zniszczone,
  • każdej osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także do przenoszenia danych,
  • podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, konsekwencją ich niepodania jest odrzucenie oferty kandydata.

 

Załączniki

Treść ogłoszenia

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.