Stanowisko ds. obsługi sekretariatu oraz rady gminy (Etatów: 1 )
Informacje dodatkowe:
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Ogłoszenie Nr 3/2022 z dnia 2022-11-03
Wójt Gminy Budry
Urząd Gminy w Budrach
Al. Wojska Polskiego 27
11-606 Budry
poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze –
stanowisko ds. obsługi sekretariatu oraz rady gminy
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- co najmniej dwuletni staż pracy,
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
- znajomość przepisów niezbędnych do pracy na zajmowanym stanowisku, w szczególności: Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o petycjach, instrukcji kancelaryjnej,
- umiejętności analityczne,
- umiejętność obsługi komputera (pakiet biurowy MS , Internet )
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności: administracja, ekonomia, prawo, zarządzanie i marketing,
- doświadczenie w prowadzeniu sekretariatu,
- co najmniej roczny staż pracy na podobnym stanowisku w administracji publicznej,
- doświadczenie z zakresie archiwizacji dokumentów,
- umiejętność sporządzania i redagowania pism,
- samodzielność i komunikatywność,
- wysoka kultura osobista,
- znajomość obsługi innych programów komputerowych np. typu legislator,
- umiejętność organizacji pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, sumienność, rzetelność
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- posiadanie prawa jazdy kat. B.
Do zakresu zadań wykonywanych na stanowisku należy:
- prowadzenie i zapewnienie sprawnej obsługi sekretariatu urzędu,
- obsługa kancelaryjna Urzędu,
- organizacja spotkań Wójta,
- obsługa Rady Gminy,
- Obsługa sesji Rady Gminy.
- Opracowywanie projektów uchwał i innych materiałów dla Rady Gminy i jej Komisji.
- Publikacja materiałów na bib.
- Prowadzenie rejestrów i ewidencji.
- Prowadzenie spraw związanych z dofinasowaniem młodocianych pracowników.
- Rozliczanie dowozów - biletów miesięcznych do szkół.
- Kontrola obowiązku szkolnego i nauki.
- Wykonywanie wszelkich prac biurowych oraz zamawianie i zaopatrywanie Urzędu
w niezbędne materiały biurowe. - Przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum.
- Sporządzanie sprawozdań do celów statystycznych.
Warunki pracy:
- miejsce pracy – Urząd Gminy w Budrach,
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
- praca biurowa, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz bezpośredniego kontaktu z klientem.
- praca przy komputerze praca, przy sztucznym oświetleniu,
- umiejętność pracy pod presją czasu
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W październiku 2022 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Budrach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:
- kwestionariusz osobowy dla celów rekrutacji
- życiorys zawodowy /CV/,
- list motywacyjny,
- kserokopia dyplomu, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
- kserokopie zaświadczeń, świadectw pracy potwierdzających staż pracy,
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych i z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym
- osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Oferty wraz z dokumentami należy składać:
w zamkniętej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem, adresem, telefonem kontaktowym osoby składającej ofertę z adnotacją: „Nabór Nr 3/2022 na stanowisko urzędnicze –stanowisko ds. obsługi sekretariatu i rady gminy ” - w sekretariacie Urzędu Gminy w Budrach, pokój 4, Al. Wojska Polskiego 27, 11-606 Budry lub listownie (liczy się data wpływu) terminie do dnia 18 listopada 2022 r.
Aplikacje które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacje dodatkowe
Kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne i zostaną złożone w wyznaczonym terminie, będą zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
Nadesłanych dokumentów nie zwracamy (przyjmujemy jedynie kserokopie dokumentów). Wymagane własnoręczne podpisy na składanych oświadczeniach.
Oferty odrzucone w postępowaniu kwalifikacyjnym zostaną zniszczone po zakończeniu postępowania.
Każdy dokument składany w formie kserokopii musi być na każdej stronie potwierdzony za zgodność z oryginałem przez składającego wniosek poprzez umieszczenie na kserokopii zwrotu „stwierdzam zgodność z oryginałem”, daty i czytelnego podpisu.
Wszystkie dokumenty wytworzone przez kandydata na potrzeby konkursu składane w oryginale muszą być każdorazowo podpisane czytelnie przez kandydata – na przykład: CV, list motywacyjny, kwestionariusz, oświadczenia.
Dodatkowe informacje tel. 87 427 80 03, w. 34 – Anna Kowalewska – Zastępca Wójta
Wójt Gminy Budry
/-/ Józef Markiewicz
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:
- administratorem danych osobowych jest Gmina Budry reprezentowana przez Wójta Gminy (z siedzibą: Urząd Gminy w Budrach, 11- 606 Budry, Aleja Wojska Polskiego 27, e-mail: ug@budry.pl, tel. 87 427 8003),
- Wójt Gminy wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Macieja Żołnowskiego e-mail: inspektor@budry.pl,
- dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji (Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych art. 13 – 15 Dz. U. z 2019 r. poz.1282) i nie będą udostępnianie innym podmiotom,
- informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze (Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych art. 13 ust. 4 Dz. U. z 2019 r. poz.1282),
- dane osobowe przechowywane będą przez okres wskazany w instrukcji kancelaryjnej,
- po zakończeniu procesu rekrutacji dokumenty aplikacyjne zostaną komisyjne zniszczone,
- każdej osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także do przenoszenia danych,
- podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, konsekwencją ich niepodania jest odrzucenie oferty kandydata.