Wersja nieobowiązująca z dnia

zmiany w budżecie Gminy na 2012 r.

Informacje dodatkowe:

Uchwała Nr XVIII/124/2012

Rady Gminy Budry

z dnia 23 sierpnia 2012 r. 

w sprawie zmian w budżecie Gminy na 2012 r.

 

Na podstawie art.18 ust.2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz.U.z 2001 r. nr 142 ,poz.1591 z późn.zm.) oraz 211 i art. 212 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych ( Dz.U. z 2009 r.Nr 157, poz.1240 z późn. zm.) Rada Gminy uchwala, co następuje:

§ 1

Zwiększa i zmniejsza się plan dochodów zgodnie z załącznikiem nr 1.

Plan po zmianach dochodów wynosi 13.363.250,64 zł

z tego : dochody bieżące w wysokości 8.931.753,64 zł

dochody majątkowe w wysokości 4.431.497,00 zł

§ 2

Zwiększa i zmniejsza się plan wydatków zgodnie z załącznikiem nr 2

Plan po zmianach wydatków wynosi 9.464.653,64 zł

z tego : wydatki bieżące w wysokości 8.293.427,64 zł

wydatki majątkowe w wysokości 1.171.226,00 zł.

§ 3

Ustala się nowe brzmienie załącznika nr 3 do uchwały Rady Gminy nr XII/83/2011 z dnia 29 grudnia 2011 r. „Zadania inwestycyjne przewidziane do realizacji w 2012 r.” zgodnie z załącznikiem nr 3.

§ 4

Ustala się nowe brzmienie załącznika nr 4 do Uchwały Rady Gminy nr XII/83/2011 z dnia 29 grudnia 2011 r. „Wydatki na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz pozostałe środki pochodzące ze źródeł zagranicznych nie podlegających zwrotowi” zgodnie z załącznikiem nr 4.

§ 5

Ustala się nowe brzmienie załącznika nr 5 do Uchwały Rady Gminy nr XII/83/2011 z dnia 29 grudnia 2011 r. „Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami w 2012 r.” zgodnie z załącznikiem nr 5.

§ 6

Ustala się nowe brzmienie załącznika nr 6 do Uchwały Rady Gminy nr XII/83/2011 z dnia 29 grudnia 2011 r. „Przychody i rozchody budżetu w 2012 r. zgodnie z załącznikiem nr 6.

§ 7

Ustala się limity zobowiązań z tytułu zaciąganych kredytów i pożyczek, zaciąganych na:

1) finansowanie przejściowego deficytu budżetu w kwocie – 800.000 zł

2) finansowanie zadań inwestycyjnych realizowanych z udziałem środków pochodzących

z budżetu UE (pożyczki na wyprzedzające finansowanie) w kwocie – 363.434 zł.

§ 8

Upoważnia się Wójta do zaciągania kredytów i pożyczek do wysokości poszczególnych limitów zobowiązań, określonych w § 7 Uchwały na:

1) finansowanie przejściowego deficytu budżetu,

2) finansowanie zadań inwestycyjnych realizowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu UE (pożyczki na wyprzedzające finansowanie).

§ 9

Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.

§ 10

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu na tablicy ogłoszeń.

 

 

 

Załączniki

Załączniki

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.