Wersja obowiązująca z dnia

Zarządzenie w sprawie powołania komisji likwidacyjnej środków trwałych, pozostałych środków trwałych w użytkowaniu.

Informacje dodatkowe:

ZARZĄDZENIE NR 14/2025

WÓJTA GMINY BUDRY

z dnia 6 lutego 2025 r.

w sprawie powołania komisji likwidacyjnej środków trwałych, pozostałych środków trwałych w użytkowaniu.

Na podstawie art.30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465) oraz art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120), zarządzam, co następuje:

§ 1. Powołuję komisję likwidacyjną do przeprowadzenia likwidacji środków trwałych, pozostałych środków trwałych będących w ewidencji Urzędu Gminy Budry, w następującym składzie:

1. Bogdan Bazylewycz - Przewodniczący Komisji,

2. Agnieszka Bułajewska - Członek Komisji,

3. Maria Hubacz - Członek Komisji.

§ 2. Komisja ma obowiązek przeprowadzić postępowanie likwidacyjne środków trwałych, pozostałych środków trwałych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

§ 3. Likwidację środków trwałych, pozostałych środków trwałych należy przeprowadzić według sporządzonego wniosku w sprawie likwidacji składników majątkowych - załącznik nr 1.

§ 4. Z przeprowadzonej likwidacji środków trwałych, pozostałych środków trwałych należy sporządzić Protokół likwidacji środków trwałych - załącznik nr 2.

§ 5. Traci moc zarządzenie Nr 28/2013 Wójta Gminy Budry z dnia 13 września 2013 r. w sprawie powołania stałej komisji likwidacyjnej.

§ 6. Zarządzenie obowiązuje z dniem podpisania.

Wójt Gminy Budry

Mariusz Molda

Załączniki

Załączniki

  • protokół
    format: word, rozmiar: 13.56 KB, data dodania:
  • wniosek
    format: word, rozmiar: 14.5 KB, data dodania: