Wersja obowiązująca z dnia

Uchwała w sprawie zmian w budżecie Gminy na 2025 r.

Informacje dodatkowe:

UCHWAŁA NR XII/61/2025

RADY GMINY BUDRY

z dnia 30 stycznia 2025 r.

 

w sprawie zmian w budżecie Gminy na 2025 r.

 

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1465 ze zm.), art. 211 i art. 212 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U z 2024 r., poz. 1530 ze zm.), Rada Gminy uchwala, co następuje:

 

§1. 1. Zwiększa się plan dochodów zgodnie z załącznikiem nr 1.

2. Plan dochodów po zmianach wynosi 18.579.966,01 zł z tego:

- dochody bieżące 16.215.598,01 zł,

- dochody majątkowe 2.364.368,00 zł.

 

§2. 1. Zwiększa i zmniejsza się plan wydatków zgodnie z załącznikiem nr 2.

2. Plan wydatków po zmianach wynosi 18.388.313,86 zł z tego:

- wydatki bieżące  15.361.048,53 zł,

- wydatki majątkowe 3.027.265,33 zł.

 

§3. Załącznik „Zadania inwestycyjne przewidziane do realizacji w 2025 r.” otrzymuje brzmienie zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej uchwały.

 

§4. ZałącznikDochody i wydatki na zadania realizowane na mocy porozumień z jednostkami samorządu terytorialnego w 2025 r.”, otrzymuje brzmienie zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszej uchwały.

 

§5. Załącznik „Przychody i rozchody budżetu w 2025 r.” otrzymuje brzmienie zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszej uchwały.

 

§ 6. Wprowadza się załącznik „Dochody i wydatki związane z realizacją zadania zleconego ze środków Funduszu Pomocy z przeznaczeniem na pomoc obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa w 2025 r.”, zgodnie z załącznikiem nr 6.

 

§7. Nadwyżka budżetu gminy wynosi 191.652,15 zł i zostanie przeznaczona na lokaty w kwocie 191.652,15 zł.

 

§8. 1. Przychody budżetu 2025 r. wynoszą 0 zł.

2. Rozchody budżetu na 2025 r. wynoszą 191.652,15 zł i przeznaczone są na lokaty w kwocie 191.652,15 zł, zgodnie z załącznikiem nr 5.

 

§9. Limity zobowiązań z tytułu zaciąganych kredytów i pożyczek, ustala się na:

- finansowanie przejściowego deficytu budżetu w kwocie 2.000.000,00 zł.

 

§10. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.

 

§11. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko-Mazurskiego.

 

PRZEWODNICZĄCY
Rady Gminy Budry

Waldemar Franciszek Dworzecki

Załączniki

Załączniki

  • Zał.Nr 1
    format: pdf, rozmiar: 103.62 KB, data dodania:
  • Zał.Nr 2
    format: pdf, rozmiar: 123.85 KB, data dodania:
  • Zał.Nr 3
    format: pdf, rozmiar: 196.76 KB, data dodania:
  • Zał.Nr 4
    format: pdf, rozmiar: 119.87 KB, data dodania:
  • Zał.Nr 5
    format: pdf, rozmiar: 151.48 KB, data dodania:
  • Zał.Nr 6
    format: pdf, rozmiar: 132.38 KB, data dodania: