Zarządzenie w sprawie upoważnienia do podpisywania sprawozdań rzeczowo-finansowych przekazywanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Budrach za pośrednictwem Centralnej Aplikacji Statystycznej (CAS) podczas nieobecności Kierownika GOPS Budry.
Informacje dodatkowe:
Zarządzenie Nr 79/2022
Wójta Gminy Budry
z dnia 19 grudnia 2022 roku
w sprawie upoważnienia do podpisywania sprawozdań rzeczowo-finansowych przekazywanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Budrach za pośrednictwem Centralnej Aplikacji Statystycznej (CAS) podczas nieobecności Kierownika GOPS Budry.
Na podstawie art.39 ust.2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2022 poz. 559 ze zm.) oraz art. 110 ust.7 i 8 ustawy o pomocy społecznej (tekst jednolity Dz.U. z 2021 r. poz. 2268 ze zm.) na wniosek Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Budrach postanawiam:
§1.
upoważniam Panią Ewę Giczewską - do podpisywania sprawozdań rzeczowo-finansowych przekazywanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Budrach za pośrednictwem Centralnej Aplikacji Statystycznej (CAS) należących do właściwości gminy - w przypadku nieobecności kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Budrach Pani Aldony Łyczewskiej.
§ 2.
Niniejsze upoważnienie obowiązuje na czas zatrudnienia w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Budrach przy czym może być w każdym czasie zmienione lub odwołane.
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
§ 4.
Traci moc Zarządzenie Nr 34/2022 Wójta Gminy Budry z dnia 8 sierpnia 2022 r. w sprawie upoważnienia pracownika Urzędu Gminy Budry do podpisywania sprawozdań rzeczowo-finansowych podczas nieobecności Kierownika GOPS Budry.