Wersja obowiązująca z dnia

Zarządzenie w sprawie upoważnienia do podpisywania sprawozdań rzeczowo-finansowych przekazywanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Budrach za pośrednictwem Centralnej Aplikacji Statystycznej (CAS) podczas nieobecności Kierownika GOPS Budry.

Informacje dodatkowe:

Zarządzenie Nr 34/2022

Wójta Gminy Budry

z dnia 8 sierpnia 2022 roku

w sprawie upoważnienia do podpisywania sprawozdań rzeczowo-finansowych przekazywanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Budrach za pośrednictwem Centralnej Aplikacji Statystycznej (CAS) podczas nieobecności Kierownika GOPS Budry.

 

          Na podstawie art.39 ust.2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym  (tekst jednolity Dz. U. z 2022 poz.559 ze zm.) oraz art.110 ust.7 i 8 ustawy o pomocy społecznej (tekst jednolity Dz.U. z 2021r. poz.2268 ze zm.) na wniosek Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Budrach postanawiam:

 

§1.

upoważniam Panią Annę Kowalewską - do podpisywania sprawozdań rzeczowo-finansowych przekazywanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Budrach za pośrednictwem Centralnej Aplikacji Statystycznej (CAS) należących do właściwości gminy - w przypadku nieobecności kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Budrach Pani Aldony  Łyczewskiej.

§ 2.

Niniejsze upoważnienie obowiązuje na czas zatrudnienia w Urzędzie Gminy Budry, przy czym może być w każdym czasie zmienione lub odwołane.

§ 3.

 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

§ 4.

Traci moc Zarządzenie Nr 29/2021 Wójta Gminy Budry z dnia 3 sierpnia 2021r. w sprawie upoważnienia pracownika GOPS w Budrach podpisywania sprawozdań rzeczowo-finansowych podczas nieobecności Kierownika GOPS Budry.