Wersja obowiązująca z dnia

Uchwała w sprawie zmian w budżecie Gminy na 2017 r.

Informacje dodatkowe:

Uchwała Nr XXVIII/149/2017

Rady Gminy Budry

z dnia 29 marca 2017 r.

w sprawie zmian w budżecie Gminy na 2017 r.

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j.: Dz. U. z 2016 r., poz. 446), art. 211 i art. 212 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U z 2016 r., poz. 1870), Rada Gminy uchwala, co następuje:

§ 1

Zwiększa się plan dochodów zgodnie z załącznikiem nr 1

Plan dochodów po zmianach wynosi: 14.533.841,96 zł z tego:

dochody bieżące       11.474.561,96 zł

dochody majątkowe    3.059.280,00 zł.

§ 2

Zwiększa i zmniejsza się plan wydatków zgodnie z załącznikiem nr 2.

Plan wydatków po zmianach wynosi: 15.710.817,72 zł  z tego:

wydatki bieżące 10.865.164,72 zł

wydatki majątkowe 4.845.653,00 zł.

§ 3

Ustala się nowe brzmienie załączników do Uchwały nr XXV/134/2016 Rady Gminy Budry z dnia 28 grudnia 2016 r. w sprawie budżetu gminy Budry na 2017 r.

- załącznik nr 3, zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej Uchwały,

- załącznik nr 5, zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszej Uchwały,

- załącznik nr 6, zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszej Uchwały.

§ 4

Wprowadza się załącznik nr 6 do niniejszej Uchwały „Dochody i wydatki związane z realizacją zadań realizowanych na podstawie umów lub porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego w 2017 r.

§ 5

Deficyt budżetu gminy w wysokości 1.176.975,76 zł, zostanie pokryty przychodami pochodzącymi z:

- kredytu w kwocie 1.176.975,76 zł

Przychody budżetu w kwocie 1.586.975,76 zł przeznacza się na:

- finansowanie deficytu w kwocie 1.176.975,76 zł

- spłatę raty kredytów w kwocie 410.000,00 zł, zgodnie z załącznikiem nr 5.

Rozchody budżetu w kwocie 410.000,00 zł,  w tym:

- spłata raty kredytów w kwocie 410.000,00 zł, zgodnie z załącznikiem nr 5.

§ 6

Ustala się limity zobowiązań z tytułu zaciąganych kredytów, zaciąganych na:

  1. finansowanie przejściowego deficytu budżetu w kwocie – 400.000,00 zł,
  2. finansowanie deficytu w kwocie 1.176.975,76 zł,
  3. spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów w kwocie 123.024,24 zł.

§ 7

Upoważnia się Wójta do zaciągania kredytów do wysokości poszczególnych limitów zobowiązań, określonych w § 6 Uchwały na:

  1. finansowanie przejściowego deficytu budżetu,
  2. finansowanie deficytu,
  3. spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów.

§ 8

Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.

§ 9

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko-Mazurskiego.

Załączniki

Załączniki