Wersja obowiązująca z dnia

Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Budry

Przedmiotem zamówienia jest:

 


Ogłoszenie nr 25242 - 2017 z dnia 2017-02-14 r.
Budry: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Budry
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak

Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest dofinansowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 -2020 dla działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”, poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i oszczędzanie energii” na operacje typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych”
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Budry, krajowy numer identyfikacyjny 53285000000, ul. Al. Wojska Polskiego  27, 11606   Budry, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 874 278 003, e-mail ug@budry.pl, faks 874 278 017.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.budry.warmia.mazury.pl
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
http://bip.budry.warmia.mazury.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://bip.budry.warmia.mazury.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
 
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Zgodnie z art. 10 c ust. 2 ustawy PZP za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015 r., poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Adres: Urząd Gminy w Budrach, Aleja Wojska Polskiego 27, 11-606 Budry pokój nr 4 (sekretariat)
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Budry
Numer referencyjny: BO.271.1.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie

II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamówienie podzielone jest na następujące części: Część nr 1: „Przebudowa drogi gminnej nr 131019N” obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego, wykonanie podbudowy, nawierzchni z kruszywa łamanego. Długość drogi objęta przebudową: 2,000 km. Część nr 2: „Przebudowa drogi gminnej nr 131062N” obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego, wykonanie zjazdów, podbudowy, nawierzchni z betonu asfaltowego oraz nawierzchni z kruszywa łamanego. Długość drogi objęta przebudową: 2,920 km. Część nr 3: „Przebudowa drogi gminnej nr 131037N” obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego, wykonanie podbudowy, nawierzchni z kruszywa łamanego. Długość drogi objęta przebudową: 1,117 km. Część nr 4: „Przebudowa drogi gminnej nr 131008N” obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego, wykonanie zjazdów, podbudowy, nawierzchni z betonu asfaltowego oraz nawierzchni z kruszywa łamanego. Długość drogi objęta przebudową: 0,866 km. Część nr 5: „Przebudowa drogi gminnej nr 131059N” obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego, wykonanie podbudowy, nawierzchni z kruszywa łamanego. Długość drogi objęta przebudową: 2,435 km. Część nr 6: „Przebudowa drogi gminnej nr 131045N” obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego, wykonanie podbudowy, nawierzchni z kruszywa łamanego. Długość drogi objęta przebudową: 3,247 km. Część nr 7: „Przebudowa drogi gminnej nr 131016N” obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego, wykonanie zjazdów, podbudowy, nawierzchni z betonu asfaltowego oraz nawierzchni z kruszywa łamanego. Długość drogi objęta przebudową: 1,182 km. Część nr 8: „Przebudowa drogi gminnej nr 131017N” obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego, wykonanie podbudowy, nawierzchni z kruszywa łamanego. Długość drogi objęta przebudową: 2,949 km. Część nr 9: „Przebudowa drogi gminnej nr 131035N” obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego, wykonanie podbudowy, nawierzchni z kruszywa łamanego. Długość drogi objęta przebudową: 1,084 km. Część nr 10: „Przebudowa drogi gminnej nr 131039N” obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego, wykonanie podbudowy, nawierzchni z kruszywa łamanego. Długość drogi objęta przebudową: 1,851 km. Część nr 11: „Przebudowa drogi gminnej nr 131020N” obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego, wykonanie podbudowy, nawierzchni z kruszywa łamanego. Długość drogi objęta przebudową: 1,550 km. Część nr 12: „Przebudowa drogi gminnej nr 131032N” obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego, wykonanie podbudowy, nawierzchni z kruszywa łamanego. Długość drogi objęta przebudową: 1,220 km. Część nr 13: „Przebudowa drogi gminnej nr 131010N” obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego, wykonanie podbudowy, nawierzchni z kruszywa łamanego. Długość drogi objęta przebudową: 1,602 km. Część nr 14: „Przebudowa drogi gminnej nr 131033N” obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, wykonanie podbudowy, nawierzchni z kruszywa łamanego. Długość drogi objęta przebudową: 0,795 km. Część nr 15: „Przebudowa drogi gminnej nr 131004N” obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego, wykonanie podbudowy, nawierzchni z kruszywa łamanego. Długość drogi objęta przebudową: 0,555 km. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji technicznej, przedmiarze robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:45233000-9, 45231100-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30/10/2017

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum: - dla części 1: 200 tys. PLN - dla części 2: 600 tys. PLN - dla części 3: 160 tys. PLN - dla części 4: 300 tys. PLN - dla części 5: 300 tys. PLN - dla części 6: 400 tys. PLN - dla części 7: 300 tys. PLN - dla części 8: 400 tys. PLN - dla części 9: 150 tys. PLN - dla części 10: 270 tys. PLN - dla części 11: 300 tys. PLN - dla części 12: 170 tys. PLN - dla części 13: 250 tys. PLN - dla części 14: 100 tys. PLN - dla części 15: 90 tys. PLN Uwaga: Wykonawca, który zamierza złożyć ofertę na więcej niż jedna część musi posiadać ubezpieczenie na kwotę stanowiącą sumę wymaganego ubezpieczenia na te części zamówienia, na które zamierza złożyć ofertę.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej jedno zamówienie polegające na przebudowie lub budowie drogi, o wartości nie mniejszej niż: - dla części nr 1: 250 tys. zł brutto - dla części nr 2: 600 tys. zł brutto - dla części nr 3: 150 tys. zł brutto - dla części nr 4: 300 tys. zł brutto - dla części nr 5: 300 tys. zł brutto - dla części nr 6: 400 tys. zł brutto - dla części nr 7: 350 tys. zł brutto - dla części nr 8: 400 tys. zł brutto - dla części nr 9: 150 tys. zł brutto - dla części nr 10: 250 tys. zł brutto - dla części nr 11: 300 tys. zł brutto - dla części nr 12: 150 tys. zł brutto - dla części nr 13: 200 tys. zł brutto - dla części nr 14: 100 tys. zł brutto - dla części nr 15: 90 tys. zł brutto Uwaga: Wykonawca, który zamierza złożyć ofertę na więcej niż jedna część musi udokumentować zrealizowanie co najmniej jednego zamówienia na kwotę stanowiącą sumę wymaganego doświadczenia na te części zamówienia, na które zamierza złożyć ofertę, (np. składając ofertę na części nr 1, 2 i 3 Wykonawca będzie musiał udokumentować wykonanie robót na kwotę min. 1 milion zł, składając ofertę na części nr 12 i 13 – na kwotę min. 350 tys.) Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez zamawiającego, wykonawca przeliczy według średniego kursu NBP, na dzień podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu. b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej w rozumieniu przepisów ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.). Dopuszcza się uprawnienia równoważne do powyższych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
 
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę określoną przez Zamawiającego w SIWZ, - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. - wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
 
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda wniesienia wadium na kwotę: - dla części nr 1: 6.000,00 PLN - dla części nr 2: 15.000,00. PLN - dla części nr 3: 4.000,00 PLN - dla części nr 4: 7.000,00 PLN - dla części nr 5: 8.000,00 PLN - dla części nr 6: 10.000,00 PLN - dla części nr 7: 9.000,00 PLN - dla części nr 8: 10.000,00 PLN - dla części nr 9: 4.000,00 PLN - dla części nr 10: 6.000,00 PLN - dla części nr 11: 8.000,00 PLN - dla części nr 12: 4.000,00 PLN - dla części nr 13: 6.000,00 PLN - dla części nr 14: 2.000,00 PLN - dla części nr 15: 2.000,00 PLN 8.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 8.2.1 pieniądzu, 8.2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 8.2.3 gwarancjach bankowych, 8.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. Nr 1804, oraz z 2015 r. poz 978 i 1240). 8.3 Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wniesione wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8.4 Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Węgorzewie/O Budry Nr konta 83934800000260013020000010 z dopiskiem Wadium na: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Budry, część nr …., …, …., 8.5 Dokument potwierdzający wpłatę musi być dołączony do oferty. 8.6 Pozostałe formy wadium (oryginały) muszą być dołączone do oferty. 8.7 Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą i terminem obowiązywania wadium lub gdy wadium nie zostanie wniesione w terminie, zostanie odrzucona z przyczyn formalnych. 8.8 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2162z późn. zm). 8.9 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.9.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 8.9.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 8.9.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.11 Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu
   

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60
okres udzielenia gwarancji 40

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
 
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
 
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu
   

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
 
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
 

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Istotne postanowienia umowy stanowią załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wzór umowy

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Wykonawca przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie (wynagrodzenia ryczałtowego), w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na wskazany przez zamawiającego rachunek bankowy, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach przewidzianych w art. 148 ust.2 ustawy Pzp. Przed podpisaniem umowy wykonawca jest zobowiązany przedstawić do akceptacji zamawiającemu treść dokumentu gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) lub poręczenia. Dokument gwarancji musi reprezentować nieodwołalną i bezwarunkową gwarancję płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Zamawiający zwróci zabezpieczenie należytego wykonania umowy w terminie i na warunkach określonych w umowie.

Informacje dodatkowe:
 
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy oraz określa warunki zmian: 1. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy wymagają obustronnej zgody oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności. Oprócz zmian określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Strony przewidują możliwość zmian określonych w ust. 2-3 1. Strony przewidują możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w szczególności w następujących przypadkach: 1) wystąpienia zdarzeń niezależnych od stron umowy, powodujących potrzebę wprowadzenia do treści umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla Zamawiającego, bez zwiększania ustalonego wynagrodzenia, 2) konieczności wprowadzenia zmian w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, będącej podstawą realizacji przedmiotu umowy, spowodowanych błędami, wadami, zmianami w przepisach prawa, normach i standardach lub zmianą wiedzy technicznej lub zmianą funkcji użytkowej, 3) zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na: a) przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. konieczności zlecenia wykonania robót dodatkowych, których konieczność wynikła w trakcie robót i nie przewidywała tego dokumentacja projektowa, bez których niemożliwe jest wykonanie zakresu umownego robót, lub opóźnienia w usunięciu wad ujawnionych w dokumentacji projektowej podczas realizacji przedmiotu zamówienia, a) inne niezawinione przez zamawiającego i wykonawcę przyczyny, b) niesprzyjające warunki pogodowe uniemożliwiające prawidłowe, zgodne ze sztuką budowlaną wykonanie przedmiotu zamówienia. c) inne niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. „siłę wyższą”. 2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 zostaną dokonane na podstawie protokołów zawierających uzasadnienie zmian podpisanych przez strony oraz wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być wprowadzone jedynie w przypadku jeżeli obydwie strony umowy zgodnie uznają, że zaszły okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 02/03/2017, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1    Nazwa: Przebudowa drogi gminnej nr 131019N
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Przebudowa drogi gminnej nr 131019N” obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego, wykonanie podbudowy, nawierzchni z kruszywa łamanego. Długość drogi objęta przebudową: 2,000 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2, 45233000-9, 45231100-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
okres udzielenia gwarancji 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 2    Nazwa: Przebudowa drogi gminnej nr 131062N
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Przebudowa drogi gminnej nr 131062N” obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego, wykonanie zjazdów, podbudowy, nawierzchni z betonu asfaltowego oraz nawierzchni z kruszywa łamanego. Długość drogi objęta przebudową: 2,920 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2, 45233000-9, 45231100-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
okres udzielenia gwarancji 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 3    Nazwa: Przebudowa drogi gminnej nr 131037N
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Przebudowa drogi gminnej nr 131037N” obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego, wykonanie podbudowy, nawierzchni z kruszywa łamanego. Długość drogi objęta przebudową: 1,117 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2, 45233000-9, 45231100-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
okres udzielenia gwarancji 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 4    Nazwa: Przebudowa drogi gminnej nr 131008N
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Przebudowa drogi gminnej nr 131008N” obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego, wykonanie zjazdów, podbudowy, nawierzchni z betonu asfaltowego oraz nawierzchni z kruszywa łamanego. Długość drogi objęta przebudową: 0,866 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2, 45233000-9, 45231100-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
okres udzielenia gwarancji 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 5    Nazwa: Przebudowa drogi gminnej nr 131059N
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Przebudowa drogi gminnej nr 131059N” obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego, wykonanie podbudowy, nawierzchni z kruszywa łamanego. Długość drogi objęta przebudową: 2,435 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2, 45233000-9, 45231100-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
okres udzielenia gwarancji 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 6    Nazwa: Przebudowa drogi gminnej nr 131045N
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Przebudowa drogi gminnej nr 131045N” obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego, wykonanie podbudowy, nawierzchni z kruszywa łamanego. Długość drogi objęta przebudową: 3,247 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2, 45233000-9, 45231100-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
okres udzielenia gwarancji 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 7    Nazwa: Przebudowa drogi gminnej nr 131016N
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Przebudowa drogi gminnej nr 131016N” obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego, wykonanie zjazdów, podbudowy, nawierzchni z betonu asfaltowego oraz nawierzchni z kruszywa łamanego. Długość drogi objęta przebudową: 1,182 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2, 45233000-9, 45231100-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
okres udzielenia gwarancji 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 8    Nazwa: Przebudowa drogi gminnej nr 131017N
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Przebudowa drogi gminnej nr 131017N” obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego, wykonanie podbudowy, nawierzchni z kruszywa łamanego. Długość drogi objęta przebudową: 2,949 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2, 45233000-9, 45231100-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
okres udzielenia gwarancji 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 9    Nazwa: Przebudowa drogi gminnej nr 131035N
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Przebudowa drogi gminnej nr 131035N” obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego, wykonanie podbudowy, nawierzchni z kruszywa łamanego. Długość drogi objęta przebudową: 1,084 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2, 45233000-9, 45231100-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
okres udzielenia gwarancji 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 10    Nazwa: Przebudowa drogi gminnej nr 131039N
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Przebudowa drogi gminnej nr 131039N” obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego, wykonanie podbudowy, nawierzchni z kruszywa łamanego. Długość drogi objęta przebudową: 1,851 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2, 45233000-9, 45231100-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
okres udzielenia gwarancji 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 11    Nazwa: Przebudowa drogi gminnej nr 131020N
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Przebudowa drogi gminnej nr 131020N” obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego, wykonanie podbudowy, nawierzchni z kruszywa łamanego. Długość drogi objęta przebudową: 1,550 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2, 45233000-9, 45231100-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
okres udzielenia gwarancji 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 12    Nazwa: Przebudowa drogi gminnej nr 131032N
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Przebudowa drogi gminnej nr 131032N” obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego, wykonanie podbudowy, nawierzchni z kruszywa łamanego. Długość drogi objęta przebudową: 1,220 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2, 45233000-9, 45231100-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
okres udzielenia gwarancji 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 13    Nazwa: Przebudowa drogi gminnej nr 131010N
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Przebudowa drogi gminnej nr 131010N” obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego, wykonanie podbudowy, nawierzchni z kruszywa łamanego. Długość drogi objęta przebudową: 1,602 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2, 45233000-9, 45231100-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
okres udzielenia gwarancji 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 14    Nazwa: Przebudowa drogi gminnej nr 131033N
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Przebudowa drogi gminnej nr 131033N” obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, wykonanie podbudowy, nawierzchni z kruszywa łamanego. Długość drogi objęta przebudową: 0,795 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2, 45233000-9, 45231100-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
okres udzielenia gwarancji 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 15    Nazwa: Przebudowa drogi gminnej nr 131004N
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Przebudowa drogi gminnej nr 131004N” obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego, wykonanie podbudowy, nawierzchni z kruszywa łamanego. Długość drogi objęta przebudową: 0,555 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2, 45233000-9, 45231100-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
okres udzielenia gwarancji 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Załączniki

SIWZ

Wybór oferty