Zapytanie ofertowe dotyczące zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia w zakresie realizacji zajęć podnoszących wiedzę i kompetencje zawodowe nauczycieli w ramach Projektu „Szkolna rewolucja w Gminie Budry” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Przedmiotem zamówienia jest:
Budry, dnia 07.02.2017 r.
Zapytanie ofertowe / rozeznanie rynku/
o zamówieniu o wartości szacunkowej nie przekraczającej
równowartości od 20 tys. zł netto do 50 tys. zł netto.
I. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Budry,
Adres: ul. Al. Wojska Polskiego 27, 11-606 Budry
Telefon: 87/427 80 03, Fax: 87/ 73 51 017
e-mail: ug@budry.pl
adres strony internetowej: http://bip.budry.warmia.mazury.pl/
Tryb udzielenia zamówienia:
1. Postępowanie prowadzone w trybie rozeznania rynku określonego w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
2. Zarządzenia Wójta Gminy Budry Nr 24/2014 z dnia 14 maja 2014 roku w sprawie zatwierdzenia Regulaminu określającego procedury udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro.
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie:
Realizacja zajęć podnoszących wiedzę i kompetencje zawodowe nauczycieli w ramach Projektu „Szkolna rewolucja w Gminie Budry” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w Działaniu 2.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.
Zakres zamówienia obejmuje: przeprowadzenie szkoleń, prowadzenie dokumentacji szkoleniowej, przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego, przeprowadzenie ewaluacji szkoleń, wydanie zaświadczeń o ukończeniu szkoleń, kontakt z kadrą zarządzającą.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik 5.
Szkolenie finansowane jest ze środków publicznych.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień
- 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
- 80400000-8 Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
- 80533100-0 Usługi szkolenia komputerowego
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Termin wykonania zamówienia: szkolenia będą dobywać się w miesiącach marzec-czerwiec 2017 r. i wrzesień 2017 r.
Szkolenia będą obywać się w blokach 4-8 godzinnych w piątek i sobotę.
Szczegółowy termin realizacji szkolenia zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed zawarciem umowy w sprawie udzielenia zamówienia.
IV. MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Szkolenia będą odbywać się w szkołach prowadzonych przez Gminę Budry tj. Szkoła Podstawowa w Budrach, Szkoła Podstawowa w Sobiechach i Gimnazjum w Więckach.
Pomieszczenia niezbędne do prowadzenia zajęć wymienionych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. Nr 5) zapewnia Zamawiający.
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. Posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.:
a) Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum 3 zamówienia polegające na wykonaniu usługi szkoleniowej dla nauczycieli dla min. 50 osób łącznie.
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia np. referencje.
Uwaga! W przypadku gdy wykonawca nie udokumentuje wykonania minimum 3 zamówień opisanych powyżej jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami udziału w postępowaniu.
b) Dysponują trenerami spełniającymi poniższe wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe, min 3 letnie doświadczenie w doskonaleniu zawodowym nauczycieli z poszczególnych przedmiotów, doświadczenie w pracy w gimnazjum i/lub szkołach podstawowych
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 3.
2. Ocena spełniania wymaganych przez wykonawców warunków zostanie dokonana według formuły „spełnia – nie spełnia”, na podstawie analizy złożonych dokumentów.
3. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, co do których brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu powiązania kapitałowego lub osobowego z Zamawiającym. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania miedzy beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
e) innym powiązaniu polegającym na naruszeniu zasady konkurencyjności niż wskazanym w lit. a-d.
4. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy złożą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami i załącznikami.
5. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełnią wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY Z OFERTĄ:
1 W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu tj.; posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, posiada wiedzę i doświadczenie, dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie usługi, Zamawiający żąda załączenia do oferty n/w; dokumentów:
a) wykaz wykonanych usług w zakresie przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 tj. zrealizowanych co najmniej 3 szkoleń w zakresie przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) dla co najmniej 50 nauczycieli, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
b) oświadczenie o dysponowaniu trenerami - załącznik nr 2
2. Ponadto do oferty wykonawca obowiązany jest załączyć formularz ofertowy wg załącznika nr 1 stanowiące integralną część oferty.
VII. KRYTERIA OCENY OFERT
Lp. KRYTERIA OCENY ZNACZENIE
1. Cena 60% - 60 pkt
2. Doświadczenie Wykonawcy w organizowaniu szkoleń objętych zamówieniem 40% - 40 pkt
Razem 100 % - 100 pkt
Na podstawie w/w kryteriów zostanie dokonana ocena wszystkich ważnych ofert, o wyborze najkorzystniejszej ofert zdecyduje suma uzyskanych punktów w poszczególnych kryteriach.
a. Cena – znaczenie kryterium 60%
Oferty będą oceniane według wzoru:
cena oferty najtańszej
___________________________ x 60 pkt
cena oferty ocenianej
Zamawiający przyzna maksymalną liczbę punktów Wykonawcy, który przedstawił ofertę najtańszą. W kryterium cena Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 punktów.
b. Doświadczenie Wykonawcy w organizowaniu szkoleń objętych zamówieniem – waga kryterium: 40%.
Oferty będą oceniane w następujący sposób:
Lp. | Liczba szkoleń o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia, przeprowadzonych w ciągu ostatnich 5 lat | Liczba przyznanych punktów: |
1. | 3 szkolenia | 0 pkt |
2. | 4 - 6 szkoleń | 20 pkt |
3. | 7 i więcej szkoleń | 40 pkt |
VIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem maszynowym lub inną trwałą czytelną techniką. Nie dopuszcza się składania ofert w formie elektronicznej.
2. Treść złożonej oferty musi być zgodna z treścią opisu przedmiotu zamówienia.
3. Kserokopie załączonych dokumentów muszą zawierać stwierdzenie zgodności z oryginałem na każdej stronie dokumentu potwierdzone podpisem osoby upoważnionej.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert.
5. Ofertę należy nadesłać w zapieczętowanej kopercie z zaznaczeniem:
Oferta na zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie:
Realizacja zajęć podnoszących wiedzę i kompetencje zawodowe nauczycieli w ramach Projektu „Szkolna rewolucja w Gminie Budry”
Nie otwierać przed 17.02.2017 r. godz. 12.05
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie ponosi kosztów postępowania.
IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1 Urząd Gminy w Budrach Aleja Wojska Polskiego 27, 11-606 Budry - pokój nr 4 Sekretariat – do dnia 17.02.2017 r. do godziny 12.00. (liczy się data wpływu do Urzędu).
X. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
1. Urząd Gminy w Budrach Aleja Wojska Polskiego 27, 11-606 Budry - pokój nr 6 dnia 17.02.2017 r. godzina 12.05
XI. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJACEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE PRACOWNIKA UPOWAŻNIONEGO DO KONTAKTU.
Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: Anna Kowalewska – Zastępca Wójta, Tadeusz Łyczewski – inspektor UG Budry – nr tel. 87 4278003, e-mail: ug@budry.pl
XII. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ.
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
XIII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
1. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana do realizacji. O terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.
2. Przed zawarciem umowy Wykonawca przedłoży program szkoleń, harmonogram zajęć, który w swojej treści musi zawierać: tematykę zajęć, imienny wykaz kadry dydaktycznej prowadzącej poszczególne zajęcia, godziny zajęć, dzienna liczba godzin szkolenia, miejsce realizacji zajęć.
XIV. ISTOTNE POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI UMOWY.
Wzór umowy stanowi załącznik nr 4.
XIX. ZAŁĄCZNIKI:
• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
• Załącznik nr 2 – Wykaz wykonanych usług w zakresie przedmiotu zamówienia
• Załącznik nr 3 – Oświadczenie o dysponowaniu trenerami
• Załącznik nr 4 – Wzór umowy
• Załącznik nr 5 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia