Wersja nieobowiązująca z dnia

do spraw dostępności i ochrony środowiska (Etatów: 1 )

Informacje dodatkowe:

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

Ogłoszenie Nr 1/2021 z dnia 2021-07-05
Wójt Gminy Budry

Urząd Gminy w Budrach

Al. Wojska Polskiego 27

11-606 Budry
poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze –
stanowisko ds. dostępności oraz ochrony środowiska

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe  
  • co najmniej 3-letni staż pracy,
  • obywatelstwo polskie,
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
  • znajomość przepisów niezbędnych do pracy na zajmowanym stanowisku, w szczególności: Kodeks postępowania administracyjnego,  ustawy o samorządzie gminnym,  ustawy
    o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,  ustawy
    o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, ustawy o ochronie przyrody, ustawy o udostępnianiu informacji
    o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz
    o ocenach oddziaływania na środowisko,  instrukcji kancelaryjnej,
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet biurowy MS Office, Internet ) w stopniu  bardzo dobrym.

Wymagania dodatkowe:

  • co najmniej  roczny staż pracy  na  stanowisku w administracji publicznej;
  • wykształcenie wyższe  o kierunku lub specjalności: administracja, ekonomia, ochrona środowiska,
  • umiejętność sporządzania i redagowania pism,
  • doświadczenie z zakresie archiwizacji dokumentów,
  • samodzielność i komunikatywność,
  • wysoka kultura osobista,
  • znajomość obsługi -administrowania stron internetowych,
  • kreatywność,
  • posiadanie prawa jazdy kat. B.

Do zakresu zadań wykonywanych na stanowisku należy:

- Pełnienie obowiązków koordynatora dostępności w urzędzie :

  1. wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Gminę;
  2. przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Gminę, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19.07.2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
  3. sporządzanie raportu o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w podmiocie
  4. koordynacja działań dotyczących  e -  usług u urzędzie

- Prowadzenie spraw w zakresie zapewnienia ochrony środowiska i gospodarki odpadami :

  1. zapewnienie warunków niezbędnych do ochrony środowiska przed odpadami oraz zadbanie o utrzymanie porządku i czystości na terenie gminy,
  2. współpraca z Mazurskim Związkiem Międzygminnym Gospodarka Odpadami
    w Giżycku w zakresie gospodarki odpadami w gminie.
  3. realizacja zadań wynikających z Programów Ochrony Powietrza w tym prowadzenie centralnej ewidencji  emisyjności budynków
  4. rozliczanie opłat za środowisko i sprawozdawczość w tym zakresie,
  5. realizacja zadań wynikających z ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska,
  6. edukacja ekologiczna w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi, a szczególności selektywnego zbierania odpadów komunalnych,
  7. zadania związane z Gminnym programem usuwania azbestu oraz folii rolniczych,
  8. nadzór nad zamkniętymi składowiskami odpadów.
  9. przygotowywanie projektów uchwał w sprawach będących w kompetencji stanowiska

- Dodatkowe :

  1. prowadzenie gminnej ewidencji zabytków,
  2. transport publiczny,
  3. administracja biuletynu informacji publicznej oraz strony internetowej.

Warunki pracy:

  • miejsce pracy – Urząd Gminy w Budrach,
  • zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • praca biurowa, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz bezpośredniego kontaktu z klientem.
  • praca przy komputerze praca, przy sztucznym oświetleniu,
  • praca również w terenie,
  • umiejętność pracy pod presją czasu

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W czerwcu  2021 r.  wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Budrach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił  powyżej   6%.

Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:

  • kwestionariusz osobowy dla celów rekrutacji
  • życiorys zawodowy /CV/ ,
  • list motywacyjny,
  • kserokopia dyplomu, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
  • kserokopie zaświadczeń, świadectw pracy potwierdzających staż pracy,
  • oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych i z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym
  • osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Oferty wraz z dokumentami należy składać:

w zamkniętej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem, adresem, telefonem kontaktowym osoby składającej ofertę z adnotacją: „Nabór Nr 1/2021 na stanowisko urzędnicze –stanowisko ds. dostępności oraz ochrony środowiska ” - w sekretariacie Urzędu Gminy
w Budrach,  pokój 4, Al. Wojska Polskiego 27, 11-606 Budry lub listownie (liczy się data wpływu)  terminie do dnia 19 lipca 2021 r.

Aplikacje które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 Informacje dodatkowe

Kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne i zostaną złożone w wyznaczonym terminie, będą  zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.

Nadesłanych dokumentów nie zwracamy (przyjmujemy jedynie kserokopie dokumentów). Wymagane własnoręczne podpisy na składanych oświadczeniach.

Oferty odrzucone w postępowaniu kwalifikacyjnym zostaną zniszczone po zakończeniu postępowania.

Dodatkowe informacje tel. 87 427 80 03 – Anna Kowalewska

                                                                                                        Wójt Gminy Budry

/-/ Józef Markiewicz

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:

  • administratorem danych osobowych jest  Gmina Budry reprezentowana przez Wójta Gminy (z siedzibą: Urząd Gminy w Budrach, 11- 606 Budry, Aleja Wojska Polskiego 27,  e-mail: ug@budry.pl, tel. 87 427 8003),
  • Wójt Gminy  wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Annę Królik- Kopczyk  e-mail: inspektor@budry.pl,
  • dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji (Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych art. 13 – 15 Dz. U. z 2019 r. poz.1282) i nie będą udostępnianie innym podmiotom,
  • informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze (Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych art. 13 ust. 4 Dz. U. z 2019 r. poz.1282),
  • dane osobowe przechowywane będą przez okres wskazany w instrukcji kancelaryjnej,
  • po zakończeniu procesu rekrutacji dokumenty aplikacyjne zostaną komisyjne zniszczone,
  • każdej osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także do przenoszenia danych,
  • podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, konsekwencją ich niepodania jest odrzucenie oferty kandydata.

 

Załączniki

Treść ogłoszenia

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.