Wersja obowiązująca z dnia

organizacji wspólnej obsługi administracyjnej, finansowej i organizacyjnej szkół i przedszkoli prowadzonych przez Gminę Budry.

Informacje dodatkowe:

Uchwała Nr XXIX/193/2013
Rady Gminy Budry
z dnia 14 listopada 2013 r.
 w sprawie : organizacji wspólnej obsługi administracyjnej, finansowej i organizacyjnej szkół i przedszkoli prowadzonych przez Gminę Budry.
                         Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. 2013 nr 0 poz. 594 z późn. zm ) oraz art. 5 ust. 7 pkt 3 i  ust. 9 w związku z art. 5c pkt 1  ustawy z dnia 7 września 1991 r. ustawy o systemie oświaty (t. j. Dz. U. z 2004 r. Nr 256 poz. 2572 ze zm.) Rada Gminy Budry uchwala, co następuje:
§ 1
1.      Wspólną obsługę administracyjną, finansową i organizacyjną dla szkół i przedszkoli prowadzonych przez Gminę Budry zapewnia Urząd Gminy w Budrach.
2.      Tryb oraz zasady obsługi określone zostaną w porozumieniu zawartym pomiędzy Wójtem Gminy Budry a Dyrektorami poszczególnych placówek.
 § 2
 
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Budry.
 § 3
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą obowiązującą od 01 stycznia 2014 r.