Wersja obowiązująca z dnia

udzielenia absolutorium dla Wójta Gminy.

Informacje dodatkowe:

Uchwała Nr XXV/169/2013
Rady Gminy Budry
z dnia 23 maja 2013 r.
w sprawie udzielenia absolutorium dla Wójta Gminy.
            Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 i art. 18 a ust. 3 oraz art. 28 a ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t. j. z 2001 r. Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 271 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.) Rada Gminy Budry uchwala, co następuje:
§ 1
Po rozpatrzeniu i zatwierdzeniu sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2012 rok, sprawozdania finansowego oraz informacji o stanie mienia komunalnego gminy, po zapoznaniu się z wnioskiem Komisji Rewizyjnej dotyczącym udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy, a także opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie o przedłożonym przez Wójta Gminy sprawozdaniu z wykonania budżetu gminy za 2012 rok oraz opinią o przedłożonym przez Komisję Rewizyjną wniosku o udzielenie absolutorium – udziela się Wójtowi Gminy Budry absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2012 rok.
§ 2
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty w Gminie Budry.