Wersja obowiązująca z dnia

Zarządzenie w sprawie zasad wynajmu sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Budrach.

Informacje dodatkowe:

ZARZĄDZENIE NR 101/2024

WÓJTA GMINY BUDRY

z dnia 31 grudnia 2024 r.

w sprawie zasad wynajmu sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Budrach.

Na podstawie art. 30 ust.2 pkt. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465) zarządza się, co następuje:

§1. Sala konferencyjna Urzędu Gminy w Budrach, może być wynajmowana podmiotom zewnętrznym na szkolenia, zebrania, konferencje.

§ 2. Zorganizowanie szkolenia, zebrania, konferencji nie może utrudniać wykonywania ustawowych zadań Urzędu Gminy w Budrach i kolidować z ogólnie przyjętymi zasadami etyki, współżycia społecznego oraz powodować negatywnych skutków dla wizerunku Urzędu Gminy.

§ 3. 1. Wysokość opłaty za wynajem sali konferencyjnej wynosi:

  1. 80 brutto zł za każdą rozpoczętą godzinę zegarową.

2. Opłata ta nie dotyczy gminnych jednostek organizacyjnych, organizacji pożytku publicznego oraz innych podmiotów współpracujących z Gminą Budry.

3. Opłata obejmuje koszty przygotowania sali oraz mediów: woda, energia elektryczna, ogrzewanie, projektor.

4. Opłatę należy uiścić przelewem na konto Urzędu Gminy w Budrach: Nr 28 9348 0000 0260 0130 2000 0030.

§ 4. 1. Podstawą wynajmu sali konferencyjnej jest wniosek złożony przez podmiot zainteresowany, zgoda wójta lub działającego w imieniu wójta sekretarza gminy na wynajem pomieszczenia.

2. Wynajem sali konferencyjnej na określony we wniosku termin wymaga uprzedniej rezerwacji telefonicznej.

3. Wynajem sali dostępny jest w godzinach od 700 do 1600.

4. Zgodę na odstępstwo od zasad wynajmu sali konferencyjnej w sytuacji szczególnej może wyrazić Wójt.

§ 5. Środki uzyskane z wynajmu sali konferencyjnej stanowią dochód gminy.

§ 6. Wykonanie zarządzenia powierza się skarbnikowi gminy.

§ 7. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu.

 

Wójt Gminy Budry

Mariusz Molda