Wersja obowiązująca z dnia

Uchwała w sprawie udzielenia absolutorium dla Wójta Gminy.

Informacje dodatkowe:

 

UCHWAŁA NR XVII/106/2025

RADY GMINY BUDRY

z dnia 24 czerwca 2025 r.

 

w sprawie udzielenia absolutorium dla Wójta Gminy.

 

             Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, art. 18 a ust. 3 i art. 28 a ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1465) oraz art. 271 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1530) uchwala się, co następuje:

 

§1. Po rozpatrzeniu i zatwierdzeniu sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2024 rok, sprawozdania finansowego oraz informacji o stanie mienia komunalnego gminy, po zapoznaniu się z wnioskiem Komisji Rewizyjnej dotyczącym udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy, a także opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie o przedłożonym przez Wójta Gminy sprawozdaniu z wykonania budżetu gminy za 2024 rok oraz opinią o przedłożonym przez Komisję Rewizyjną wniosku o udzielenie absolutorium – udziela się Wójtowi Gminy Budry absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2024 rok.

 

§2. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu na tablicy ogłoszeń.

 

 

PRZEWODNICZĄCY

Rady Gminy Budry

Waldemar Franciszek Dworzecki