Wersja obowiązująca z dnia

Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.

Informacje dodatkowe:

UCHWAŁA NR XIV/79/2025

RADY GMINY BUDRY

z dnia 27 marca 2025 r.

 

zmieniająca uchwałę w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.

 

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 ze zm.) oraz § 19 ust. 2 § 20 ust.1 pkt.4 Statutu Gminy Budry uchwalonego Uchwałą Nr XXXIII/173/2017 Rady Gminy Budry z dnia 25 lipca 2017 r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Budry (Dz. Urz. Woj. Warmińsko – Mazurskiego z 2017 r., poz. 3341 ze zm.), uchwala się, co następuje:

 

§ 1. W Uchwale Nr I/6/2024 Rady Gminy Budry z dnia 7 maja 2024 roku w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji, § 1 otrzymuje brzmienie:

 

„§ 1. Powołuje się Komisję Skarg Wniosków i Petycji w składzie:

1. Jan Mełech,

2. Andrzej Fedusio,

3. Bogdan Jan Oryńczak.” 

§ 2. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

PRZEWODNICZĄCY
Rady Gminy Budry

Waldemar Franciszek Dworzecki