Zarządzenie w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Budrach.
Informacje dodatkowe:
Zarządzenie Nr 53/2024
Wójta Gminy Budry
z dnia 5 lipca 2024 r.
w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Budrach.
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz.U. 2024, poz. 609 z zm.) zarządzam co następuje:
§1
W Regulaminie Organizacyjnym stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 38/2020 Wójta Gminy Budry z dnia 29 października 2020 r. z późniejszymi zmianami, w sprawie nadania regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy w Budrach wprowadzam następujące zmiany :
- W strukturze organizacyjnej Urzędu Gminy w Budrach likwiduje się stanowisko radcy prawnego, w związku z tym w § 4 pkt III. otrzymuje brzmienie:
III. |
Samodzielne stanowiska |
Wymiar etatów |
Symbol * od 1.01.2021 |
Symbol * do 31.12.2020 |
|
1. Stanowisko ds. obsługi sekretariatu oraz rady gminy |
1 |
OR |
Or, RG |
|
2. Stanowisko ds. inwestycji, ochrony środowiska, zagospodarowania przestrzennego, zamówień publicznych |
1 |
BO |
Och, BO |
|
3. Stanowisko ds. inwestycji, drogownictwa, rolnictwa i gospodarki komunalnej |
1 |
GK |
PR, WK, DG |
|
4. Stanowisko ds. gospodarki gruntami i mieniem gminy |
1 |
GN |
GK, GN, Ar |
|
5. Stanowisko ds. zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej, OSP i działalności gospodarczej |
1 |
ZK |
ZK, DG, Pin |
|
6. Informatyk |
1/4 |
IN |
In |
|
7. Stanowisko ds. dostępności |
1 |
OCH |
|
- w Rozdziale 5 w paragraf 18 otrzymuje brzmienie :
„Obsługę prawną urzędu gminy zapewnia się poprzez podpisanie stosownej umowy cywilnoprawnej.„
- Wprowadza się zmiany w Załączniku nr 1 do do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Budrach.
§2
Pozostałe postanowienia pozostają bez zmian.
§3
Zarządzanie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Budry
Mariusz Molda