Wersja obowiązująca z dnia

Zarządzenie w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Budrach.

Informacje dodatkowe:

Zarządzenie Nr 53/2024

Wójta Gminy Budry

z dnia 5 lipca 2024 r.

 

w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Budrach.

 

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz.U. 2024, poz. 609 z zm.) zarządzam co następuje:

 

§1

W Regulaminie Organizacyjnym stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 38/2020 Wójta Gminy Budry z dnia 29 października 2020 r. z późniejszymi zmianami, w sprawie nadania regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy w Budrach wprowadzam następujące zmiany :

 

  1.  W strukturze organizacyjnej Urzędu Gminy w Budrach likwiduje się stanowisko radcy prawnego, w związku z tym w § 4 pkt III. otrzymuje brzmienie:

III.

Samodzielne stanowiska

Wymiar etatów

Symbol *

od 1.01.2021

Symbol *

do 31.12.2020  

 

1. Stanowisko ds. obsługi sekretariatu  oraz rady gminy

1

OR

Or, RG

 

2. Stanowisko ds. inwestycji, ochrony środowiska, zagospodarowania przestrzennego, zamówień publicznych

1

BO

Och, BO

 

3. Stanowisko ds. inwestycji, drogownictwa, rolnictwa i gospodarki komunalnej

1

GK

PR, WK, DG

 

4. Stanowisko ds. gospodarki gruntami i mieniem gminy

1

GN

GK, GN, Ar

 

5. Stanowisko ds. zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej, OSP i działalności gospodarczej

1

ZK

ZK, DG, Pin

 

6. Informatyk

1/4

IN

In

 

7. Stanowisko ds. dostępności
 i   ochrony środowiska

1

OCH

 

 

  1.  w Rozdziale 5 w paragraf 18 otrzymuje brzmienie :

„Obsługę prawną urzędu gminy zapewnia się poprzez podpisanie stosownej umowy cywilnoprawnej.„

  1. Wprowadza się zmiany w Załączniku nr 1 do do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Budrach.

§2

Pozostałe postanowienia  pozostają bez zmian.

§3

Zarządzanie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Wójt Gminy Budry

Mariusz Molda

Załączniki

Załączniki