Wersja obowiązująca z dnia

Uchwała w sprawie wyboru Przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.

Informacje dodatkowe:

UCHWAŁA NR II/9/2024

RADY GMINY BUDRY

z dnia 23 maja 2024 r.

 

w sprawie wyboru Przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.

 

Na podstawie art. 18b ust. 1 i 2 i art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 609 z późn. zm.) oraz § 66 ust. 1 pkt.5 lit „j” Statutu Gminy Budry uchwalonego Uchwałą Nr XXXIII/173/2017 Rady Gminy Budry z dnia 25 lipca 2017 r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Budry (Dz. Urz. Woj. Warmińsko – Mazurskiego z 2017 r., poz. 3341 z późn. zm.), uchwala się, co następuje:

 

§ 1. Stwierdza się, że w wyniku głosowania, Radny Ireneusz Skiendziul został wybrany Przewodniczącym Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Budry.

§ 2. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.