Wersja obowiązująca z dnia

Zarządzenie w sprawie przekazania nakładów inwestycyjnych poniesionych przez Gminę Budry na stan Szkoły Podstawowej w Sobiechach.

Informacje dodatkowe:

Zarządzenie Nr 77/2023

Wójta Gminy Budry

z dnia 29 grudnia 2023 r.

 

w sprawie przekazania nakładów inwestycyjnych poniesionych przez Gminę Budry na stan Szkoły Podstawowej w Sobiechach.

 

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 3 i 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm. ) zarządza się, co następuje:

§ 1.

W związku ze zrealizowaniem przez Gminę Budry zadania inwestycyjnego pn. „Kompleksowa Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Sobiechach i Modernizacja Systemu Ogrzewania budynku Urzędu Gminy Budry z wykorzystaniem OZC” postanawia się przekazać nakłady o łącznej wartości 4.454.517,07 zł dotyczące budynku Szkoły Podstawowej w Sobiechach, wyszczególnione w poniższej tabeli:

 

L.p

Nr i data dokumentu księgowego

Nazwa

Wartość

1

FV 3/2023 z 20.02.2023 r.

Aktualizacja dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach projektu kompleksowej termomodernizacji budynku szkoły podstawowej w Sobiechach

7.380,00

2

11/23 z 07.06.2023 r.

Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Sobiechach Umowa nr PL/1/2023 z dnia 11.04.2023 r.

185.705,57

3

21/23 z 01.08.2023 r.

Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Sobiechach Umowa nr PL/1/2023 z dnia 11.04.2023 r.

1.610.477,12

4

27/23 z 07.12.2023 r.

Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Sobiechach Umowa nr PL/1/2023 z dnia 11.04.2023 r.

2.605.242,80

5

56 z 08.12.2023 r.

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestycyjnego Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Sobiechach

45.711,58

 

Razem:

 

4.454.517,07

§ 2.

Dyrektor jednostki przyjmującej winien wprowadzić do ewidencji księgowej środków

trwałych wartość nakładów inwestycyjnych określonych w § 1.

§ 3.

Skarbnik Gminy Budry winien dokonać wyksięgowania z ewidencji księgowej nakładów

inwestycyjnych określonych w § 1.

§ 4.

Przekazanie nakładów wymienionych w § 1 winno nastąpić w drodze protokołu zdawczo-odbiorczego.

§ 5.

Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się Skarbnikowi Gminy Budry.

 

§ 6.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.