Wersja obowiązująca z dnia

Zarządzenie w sprawie wyznaczenia administratora skrzynki doręczeń.

Informacje dodatkowe:

Zarządzenie Nr 64/2023

Wójta Gminy Budry

z dnia 16 listopada 2023 r.

 

w sprawie wyznaczenia administratora skrzynki doręczeń.

 

Na podstawie art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 285) zarządza się, co następuje:

 

§ 1. Wyznaczam Pana Tadeusza Łyczewskiego - informatyka - do pełnienia funkcji administratora skrzynki doręczeń.

§ 2. Do zadań administratora, o którym mowa w § 1, należy realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych, zwanej dalej ustawą, w szczególności:

1) aktywacja adresu do doręczeń elektronicznych powiązanego z publiczna usługą doręczenia elektronicznego,

2) zarządzanie skrzynką doręczeń, które obejmuje w szczególności:

a) dokonywanie na skrzynce następujących operacji:

- wysyłanie i odbieranie korespondencji,

- zarządzanie korespondencją zgromadzoną w skrzynce doręczeń, w tym wprowadzanie reguł definiowania przekazywania korespondencji do innych systemów teleinformatycznych w sposób automatyczny,

- konfigurowanie skrzynki doręczeń.

b) wskazywanie osób fizycznych upoważnionych do dokonywania na skrzynce doręczeń operacji, a których mowa w § 2, pkt 2, lit. a).

§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się administratorowi skrzynki doręczeń.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.