Zarządzenie w sprawie wyznaczenia administratora skrzynki doręczeń.
Informacje dodatkowe:
Zarządzenie Nr 64/2023
Wójta Gminy Budry
z dnia 16 listopada 2023 r.
w sprawie wyznaczenia administratora skrzynki doręczeń.
Na podstawie art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 285) zarządza się, co następuje:
§ 1. Wyznaczam Pana Tadeusza Łyczewskiego - informatyka - do pełnienia funkcji administratora skrzynki doręczeń.
§ 2. Do zadań administratora, o którym mowa w § 1, należy realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych, zwanej dalej ustawą, w szczególności:
1) aktywacja adresu do doręczeń elektronicznych powiązanego z publiczna usługą doręczenia elektronicznego,
2) zarządzanie skrzynką doręczeń, które obejmuje w szczególności:
a) dokonywanie na skrzynce następujących operacji:
- wysyłanie i odbieranie korespondencji,
- zarządzanie korespondencją zgromadzoną w skrzynce doręczeń, w tym wprowadzanie reguł definiowania przekazywania korespondencji do innych systemów teleinformatycznych w sposób automatyczny,
- konfigurowanie skrzynki doręczeń.
b) wskazywanie osób fizycznych upoważnionych do dokonywania na skrzynce doręczeń operacji, a których mowa w § 2, pkt 2, lit. a).
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się administratorowi skrzynki doręczeń.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.