Zarządzenie w sprawie upoważnienia pracownika GOPS w Budrach do wykonywania zadań w zakresie wprowadzania do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków danych i informacji, o których mowa w art.27a ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków (tj. z 2022r. poz.438 ze zm.).
Informacje dodatkowe:
Zarządzenie Nr 55/2023
Wójta Gminy Budry
z dnia 10 października 2023r.
w sprawie: upoważnienia pracownika GOPS w Budrach do wykonywania zadań w zakresie wprowadzania do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków danych i informacji, o których mowa w art.27a ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków (tj. z 2022r. poz.438 ze zm.).
Na podstawie art. 30 ust.2 Ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz.U. z 2021., poz. 1372 ze zm.) zarządzam co następuje:
§ 1.
upoważniam Panią Paulinę Banach – referenta Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Budrach do wykonywania zadań w zakresie wprowadzania do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków danych i informacji, o których mowa w art.27a ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków (tj. z 2022r. poz.438 ze zm.), tj: przyznanych świadczeń z pomocy społecznej lub innych form wsparcia finansowego ze środków publicznych w zakresie:
– dodatku mieszkaniowego, o którym mowa w ustawie z dnia 21 czerwca 2001r. o dodatkach mieszkaniowych,
– dodatku energetycznego, o którym mowa w art. 5c ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 716, z późn. zm.17)),
§ 2.
Niniejsze upoważnienie obowiązuje na czas zatrudnienia w GOPS Budry, przy czym może być w każdym czasie zmienione lub odwołane.
§ 3.
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Budrach.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.