zatwierdzenia zmian w Planie Odnowy Miejscowości Budry na lata 2010 - 2016.
Informacje dodatkowe:
Uchwała Nr V/27/2011
Rady Gminy w Budrach
z dnia 31 marca 2011 r.
w sprawie: zatwierdzenia zmian w Planie Odnowy Miejscowości Budry na lata 2010 - 2016
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 6 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity – Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z 2001r. z późniejszymi zmianami) Rada Gminy uchwala co następuje:
§ 1
W załączniku nr 1 do uchwały do Rady Gminy Budry Nr XXXVII/230/10 z dnia 24 lutego 2010 r. w sprawie zatwierdzenia Planu Odnowy Miejscowości Budry na lata 2010 – 2016 wprowadza się następujące zmiany:
1. W rozdziale 4. Opis planowanych zadań inwestycyjnych i przedsięwzięć aktywizujących społeczność lokalną. Dodaje się:
- pkt. 3. Poprawa estetyki centrum wsi Budry.
- pkt. 4. Remont zabytkowego kościoła w miejscowości Budry.
2. W podrozdziale 4.1. Opis zadań do realizacji. dodaje się:
- pkt. 3. Poprawa estetyki centrum wsi Budry.
Zadanie polegać będzie na remoncie schodów prowadzących do kompleksu boisk, montażu poręczy oraz zakupie ławek parkowych.
- pkt. 4. Remont zabytkowego kościoła w miejscowości Budry
Zadanie polegać będzie remoncie dachu zabytkowego kościoła w Budrach oraz wykonanie nowej elewacji zewnętrznej na kościele.
3. W podrozdziale 4.2. Zestawienie zadań. dodaje się pkt. 3 i 4 w brzmieniu:
Lp. |
Nazwa |
Cel |
Przeznaczenie |
Kwota końcowa (zł) |
Źródła finansowania |
3 |
Poprawa estetyki centrum wsi Budry |
Poprawa jakości życia mieszkańców poprzez poprawę estetyki centrum wsi |
Mieszkańcy miejscowości Budry, przyjezdni |
14.000 |
Środki budżetu województwa, W ramach konkursu Aktywna wieś Warmii , Mazur i Powiśla, budżet gminy |
4 |
Remont zabytkowego kościoła w miejscowości Budry |
Zachowanie dziedzictwa kulturowego, zaspokojenie potrzeb kulturalnych mieszkańców wsi i przyjezdnych |
Mieszkańcy miejscowości Budry, przyjezdni |
294.000 |
PROW 2007 – 2013 Działanie: Odnowa i rozwój wsi; fundusz kościelny, inne |
- W podrozdziale 4.2. Harmonogram realizacji. dodaje się pkt. 3 i 4 w brzmieniu:
Zadania |
Lata |
|||||||||||||
2010 |
2011 |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
2016 |
||||||||
I |
II |
I |
II |
I |
II |
I |
II |
I |
II |
I |
II |
I |
II |
|
Poprawa estetyki centrum wsi Budry |
|
|
|
■ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Remont zabytkowego kościoła w miejscowości Budry |
|
|
|
■ |
■ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
§ 2
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Budry.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu na tablicy ogłoszeń.