Wersja obowiązująca z dnia
Zarządzenie w sprawie upoważnienia pracownika GOPS w Budrach do prowadzenia postępowań w sprawie dodatków osłonowych.
Informacje dodatkowe:
Zarządzenie Nr 65/2022
Wójta Gminy Budry
z dnia 1 grudnia 2022 roku
w sprawie upoważnienia pracownika GOPS w Budrach do prowadzenia postępowań
w sprawie dodatków osłonowych
Na podstawie art. 30 ust. 1, art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 559) oraz art. 411 ust. 10r ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t. j. Dz. U z 2021 r. poz. 1973 z zm.) oraz art. 2 ust. 14 i 15 ustawy z dnia 17 grudnia 2021 r. o dodatku osłonowym (t. j. Dz. U z 2022 r. poz. 1 z zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. Na wniosek Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Budrach do prowadzenia postępowań w sprawach przyznawania, ustalania prawa do dodatku osłonowego, o którym mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2021 r. o dodatku osłonowym, upoważniam:
- od dnia 1 grudnia 2022 r. – Panią Ewę Giczewską pracownika socjalnego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Budrach.
§ 2. Powyższe upoważnienie udziela się na czas nieobecności Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Budrach.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.