Wersja nieobowiązująca z dnia

Zarządzenie w sprawie upoważnienia pracownika GOPS w Budrach do prowadzenia postępowań dotyczących wypłaty dodatku dla gospodarstw domowych.

Informacje dodatkowe:

 

Zarządzenie Nr 52/2022

Wójta Gminy Budry

z dnia 15 listopada  2022 roku

 

w sprawie upoważnienia pracownika GOPS w Budrach do prowadzenia postępowań  dotyczących wypłaty dodatku dla gospodarstw domowych

 

          Na podstawie  art. 30 ust. 1, art. 31  ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 559) oraz art. 25 ust. 2 ustawy z 15 września 2022 r.
o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie niektórych źródeł ciepła w związku z sytuacją na rynku paliw (t. j. Dz. U z 2022 r. poz. 1967)  zarządzam, co następuje:

 

§ 1. Na wniosek Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Budrach
do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku dla gospodarstw domowych, o którym mowa w ustawie z dnia 15 września 2022 r.
o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie niektórych źródeł ciepła w związku z sytuacją
na rynku paliw upoważniam :

- do dnia 30 listopada 2022 r. – Panią Joanną Nazaruk Głębocką  pracownika socjalnego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Budrach.

§ 2. Powyższe upoważnienie udziela się na czas nieobecności Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Budrach.  

 

§ 3.  Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.