Wersja obowiązująca z dnia

Zarządzenie w sprawie upoważnienia pracownika GOPS w Budrach do prowadzenia postępowań dotyczących wypłaty dodatku węglowego.

Informacje dodatkowe:

Zarządzenie Nr 51/2022

Wójta Gminy Budry

z dnia 15 listopada  2022 roku

 

w sprawie upoważnienia pracownika GOPS w Budrach do prowadzenia postępowań
 dotyczących wypłaty dodatku węglowego

 

          Na podstawie  art. 30 ust. 1, art.31  ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 559)  oraz  art. 3 ust. 2 ustawy z 5 sierpnia 2022 r.
o dodatku węglowym (t. j. Dz. U z 2022 r. poz. 1692) zarządzam, co następuje:

 

§ 1. Na wniosek Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Budrach
do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty   dodatku węglowego,
o którym mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym  upoważniam :

 

- do dnia 30 listopada 2022 r. – Panią Joanną Nazaruk Głębocką  pracownika socjalnego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Budrach.

§ 2. Powyższe upoważnienie udziela się na czas nieobecności Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Budrach.  

 

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.