Zarządzenie w sprawie upoważnienia pracownika GOPS w Budrach do prowadzenia postępowań dotyczących wypłaty dodatku węglowego.
Informacje dodatkowe:
Zarządzenie Nr 51/2022
Wójta Gminy Budry
z dnia 15 listopada 2022 roku
w sprawie upoważnienia pracownika GOPS w Budrach do prowadzenia postępowań
dotyczących wypłaty dodatku węglowego
Na podstawie art. 30 ust. 1, art.31 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 559) oraz art. 3 ust. 2 ustawy z 5 sierpnia 2022 r.
o dodatku węglowym (t. j. Dz. U z 2022 r. poz. 1692) zarządzam, co następuje:
§ 1. Na wniosek Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Budrach
do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku węglowego,
o którym mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym upoważniam :
- do dnia 30 listopada 2022 r. – Panią Joanną Nazaruk Głębocką pracownika socjalnego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Budrach.
§ 2. Powyższe upoważnienie udziela się na czas nieobecności Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Budrach.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.