Zarządzenie w sprawie upoważnienia Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Budrach do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku węglowego.
Informacje dodatkowe:
Zarządzenie Nr 35/2022
Wójta Gminy Budry
z dnia 17 sierpnia 2022 roku
w sprawie upoważnienia Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Budrach do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku węglowego.
Na podstawie art. 3 ust. 2 ustawy z 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym (t. j. Dz. U z 2022 r. poz. 1692) oraz art. 30 ust. 1, art.31, art. 33 ust. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 559) zarządzam, co następuje:
§1.
upoważniam Panią Aldonę Łyczewską – Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Budrach do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku węglowego, o którym mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym.
§2.
Niniejsze upoważnienie obowiązuje na czas zatrudnienia w GOPS Budry, przy czym może być w każdym czasie zmienione lub odwołane.
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.