zmian w budżecie Gminy na 2011 r.
Informacje dodatkowe:
Uchwała nr V/22/2011
Rady Gminy Budry
z dnia 31 marca 2011 r.
w sprawie zmian w budżecie Gminy na 2011 r.
Na podstawie art.18 ust.2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(tekst jednolity: Dz.U.z 2001 r. nr 142 ,poz.1591 z późn.zm.) oraz 211 i art. 212 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych ( Dz.U. z 2009 r.Nr 157, poz.1240 z późn. zm.) Rada Gminy uchwala, co następuje:
§ 1
Zwiększa i zmniejsza się plan dochodów zgodnie z załącznikiem nr 1.
Plan po zmianach dochodów wynosi 12.684.938,00 zł
z tego : dochody bieżące w wysokości 7.419.364,00 zł
dochody majątkowe w wysokości 5.265.574,00 zł
§ 2
Zwiększa i zmniejsza się plan wydatków zgodnie z załącznikiem nr 2
Plan po zmianach wydatków wynosi 14.535.932,00 zł
z tego : wydatki bieżące w wysokości 7.418.364,00 zł
wydatki majątkowe w wysokości 7.117.568,00 zł
§ 3
Ustala się nowe brzmienie załącznika nr 3 do Uchwały Rady Gminy nr III/09/10 z dnia 30 grudnia 2010 r. „Zadania inwestycyjne przewidziane do realizacji w 2011 r.” zgodnie z zał. nr 3
§ 4
Ustala się nowe brzmienie załącznika nr 4 do Uchwały Rady Gminy nr III/09/10 z dnia 30 grudnia 2010 r. „Wydatki na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz pozostałe środki pochodzące ze źródeł zagranicznych nie podlegających zwrotowi” zgodnie z zał. nr 4
§ 5
Ustala się nowe brzmienie załącznika nr 5 do Uchwały Rady Gminy nr III/09/10 z dnia 30 grudnia 2010 r. „Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami w 2011 r.” zgodnie z zał. nr 5
§ 6
Ustala się nowe brzmienie załącznika nr 7 do Uchwały Rady Gminy nr III/08/10 z dnia 30 grudnia 2010 r. „Przychody i rozchody budżetu w 2011 r.” zgodnie z zał. nr 6
§ 10
Deficyt budżetu gminy wynosi 1.850.994 zł, zostanie pokryty przychodami pochodzącymi z:
1) kredytów w kwocie 740.273 zł
2) pożyczek w kwocie 1.110.721 zł,
§ 11
Ustala się limity zobowiązań z tytułu zaciąganych kredytów i pożyczek, zaciąganych na:
1) finansowanie przejściowego deficytu budżetu w kwocie – 500.000 zł,
2) finansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie – 1.850.994 zł,
3) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek w kwocie –
1.499.877 zł,
4) wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu
Unii Europejskiej w kwocie 2.816.733 zł.
§ 12
Upoważnia się Wójta do zaciągania kredytów i pożyczek do wysokości poszczególnych limitów zobowiązań, określonych w § 11 Uchwały na:
1) finansowanie przejściowego deficytu budżetu,
2) finansowanie planowanego deficytu budżetu,
3) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek,
4) wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu
Unii Europejskiej.
§ 11
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
§ 12
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu na tablicy ogłoszeń.