Wersja obowiązująca z dnia

w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji.

Informacje dodatkowe:

Zarządzenie Nr 58/2021

Wójta Gminy Budry

z dnia 30 grudnia 2021 r.

 

w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji

 

Na podstawie art.4 ust. 3 pkt 3 w związku z art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 217 z późn. zm.) oraz Instrukcji w sprawie inwentaryzacji rzeczowych składników majątku w Urzędzie Gminy w Budrach, stanowiącej zał. Nr 4 do Zarządzenia Nr 49/2020 Wójta Gminy Budry z dnia 31.12.2021 r. w sprawie przyjęcia Zasad (polityki) rachunkowości dla Gminy Budry i jednostek podległych objętych wspólną obsługą księgową, Wójt Gminy Budry

zarządza, co następuje:

§ 1

Przeprowadzenie inwentaryzacji w Urzędzie Gminy w Budrach na dzień 31.12.2021 r.:

 

1. Drogą spisu z natury

 - druków ścisłego zarachowania i innych papierów wartościowych, materiałów (opał),

2. drogą porównania ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami i weryfikacji realnej wartości tych składników:

- gruntów,

- wartości niematerialnych i prawnych,

- rozrachunków z pracownikami,

- należności i zobowiązań,

- funduszy własnych, funduszy specjalnych.

§ 2

Powołuję zespół spisowy w składzie:

1. Bazylewycz Bogdan -przewodniczący

2. Kondrat Jan – członek

3. Pietrusiewicz Grzegorz – członek

§ 3

Zobowiązuję komisję do :

  1. przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych oraz skarbnika Gminy,
  2. przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i sposobów postępowania określonych w instrukcji w sprawie gospodarki majątkiem Gminy, inwentaryzacji majątku i zasad odpowiedzialności za powierzone mienie,
  3. przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do księgowości do dnia 15 stycznia 2022 r.

§ 4

Wykonanie zarządzenia powierzam Skarbnikowi Gminy.

§ 5

Zarządzenie obowiązuje z dniem podjęcia.