w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji.
Informacje dodatkowe:
Zarządzenie Nr 58/2021
Wójta Gminy Budry
z dnia 30 grudnia 2021 r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji
Na podstawie art.4 ust. 3 pkt 3 w związku z art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 217 z późn. zm.) oraz Instrukcji w sprawie inwentaryzacji rzeczowych składników majątku w Urzędzie Gminy w Budrach, stanowiącej zał. Nr 4 do Zarządzenia Nr 49/2020 Wójta Gminy Budry z dnia 31.12.2021 r. w sprawie przyjęcia Zasad (polityki) rachunkowości dla Gminy Budry i jednostek podległych objętych wspólną obsługą księgową, Wójt Gminy Budry
zarządza, co następuje:
§ 1
Przeprowadzenie inwentaryzacji w Urzędzie Gminy w Budrach na dzień 31.12.2021 r.:
1. Drogą spisu z natury
- druków ścisłego zarachowania i innych papierów wartościowych, materiałów (opał),
2. drogą porównania ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami i weryfikacji realnej wartości tych składników:
- gruntów,
- wartości niematerialnych i prawnych,
- rozrachunków z pracownikami,
- należności i zobowiązań,
- funduszy własnych, funduszy specjalnych.
§ 2
Powołuję zespół spisowy w składzie:
1. Bazylewycz Bogdan -przewodniczący
2. Kondrat Jan – członek
3. Pietrusiewicz Grzegorz – członek
§ 3
Zobowiązuję komisję do :
- przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych oraz skarbnika Gminy,
- przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i sposobów postępowania określonych w instrukcji w sprawie gospodarki majątkiem Gminy, inwentaryzacji majątku i zasad odpowiedzialności za powierzone mienie,
- przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do księgowości do dnia 15 stycznia 2022 r.
§ 4
Wykonanie zarządzenia powierzam Skarbnikowi Gminy.
§ 5
Zarządzenie obowiązuje z dniem podjęcia.