Wersja obowiązująca z dnia

w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia inwentaryzacji posiadanego sprzętu otrzymanego w ramach projektu indywidualnego „pl.ID – Polska ID karta”

Informacje dodatkowe:

Zarządzenie Nr 44/2021

Wójta Gminy Budry

z dnia 20 października 2021 r.

 

w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia inwentaryzacji posiadanego sprzętu otrzymanego w ramach projektu indywidualnego „pl.ID – Polska ID karta”

 

Na podstawie § 38 ust. 7 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 roku w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa (Dz. U. z 2021 r., poz. 578) zarządzam, co następuje:

 

§1. Powołuję Komisję do przeprowadzenia inwentaryzacji sprzętu otrzymanego w ramach projektu indywidualnego „pl.ID – Polska ID karta” w składzie:

  1. Przewodniczący           – Łyczewski Tadeusz
  2. Członek                       – Pietrusiewicz Grzegorz
  3. Członek                       – Bułajewska Agnieszka

 

 §2. Komisja w powołanym składzie przeprowadzi w terminie do 30 października roku inwentaryzację sprzętu otrzymanego w ramach projektu indywidualnego „pl.ID – Polska ID karta” zgodnie z ustawą z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 217 z późn. zm.) ze stanem na dzień  30 października 2021 r.

§3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i przestaje obowiązywać z chwilą wykonania czynności przez Komisję.