Wersja nieobowiązująca z dnia

w sprawie ustalenia wysokości pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Budry.

Informacje dodatkowe:

Zarządzenie nr 35 /2021

Wójta Gminy Budry

z dnia 1 września 2021 r.

 

w sprawie ustalenia wysokości pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Budry.

 

Na podstawie art. 30 ust. 1, ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2021r. poz. 1372 ze zm.) oraz art. 90 d ust z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz. U. 2020r. poz. 1327 ze zm.) oraz § 2, § 14 Regulaminu stanowiącego załącznik do uchwały Nr XI/48/07 Rady Gminy Budry z dnia 12 lipca 2007r. W sprawie regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Budry (Dz. U. Województwa Warmińsko-Mazurskiego nr 117, poz.1651 z 2007 r.), zarządza się co następuje:

§ 1

Miesięczna wysokość stypendium w roku szkolnym 2021/2022:

- w okresie od 1 września 2021r. do 30 czerwca 2022r. nie może być niższa niż 100,00 złotych i nie może być wyższa niż 248,00 złotych.

§ 2

Określa się kryteria dochodowe i wysokość stypendium na okres:

- od 1 września 2021r. do 30 czerwca 2022r. następująco:

1) dochód na osobę do 132,00 zł. - stypendium w wysokości do 248,00 zł.

2) dochód na osobę do 132,01 zł. do 264,00 zł. - stypendium w wysokości do 217,00 zł.

3) dochód na osobę do 264,01 zł. do 396,00 zł. - stypendium w wysokości do 173,00 zł.

4) dochód na osobę do 396,01 zł. do 528,00 zł. - stypendium w wysokości do 124,00 zł.

§ 3

Traci moc Zarządzenie Nr 30/2020 Wójta Gminy Budry z dnia 1 września 2020 r. w sprawie ustalenia wysokości pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Budry.

§ 4

Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Budrach.

§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.