Wersja obowiązująca z dnia

Uchwała w sprawie wyboru Przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji

Informacje dodatkowe:

Uchwała Nr III/14/2018

Rady Gminy Budry

z dnia 20 grudnia 2018 r.

w sprawie wyboru Przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji

Na podstawie art. 18b ust. 1 i 2 i art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 994 z późn. zm.) oraz § 19 ust. 2 Statutu Gminy Budry uchwalonego Uchwałą Nr XXXIII/173/2017 Rady Gminy Budry z dnia 25 lipca 2017 r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Budry (Dz. Urz. Woj. Warmińsko – Mazurskiego z 2017 r., poz. 3341z późn. zm.), uchwala się co następuje:

§ 1. Stwierdza się, że w wyniku głosowania, Radny Ireneusz Skiendziul został wybrany Przewodniczącym Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Budry.

§ 2. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.