Wersja nieobowiązująca z dnia

Uchwała w sprawie ustalenia kryteriów postępowania rekrutacyjnego do oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Budry

Informacje dodatkowe:

Uchwała Nr XXVIII/151/2017

Rady Gminy Budry

z dnia 29 marca 2017 r.

w sprawie ustalenia kryteriów postępowania rekrutacyjnego do oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Budry

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 446) oraz art. 204 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. przepisy wprowadzające ustawę - Prawo oświatowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 60), oraz art. 131 ust. 4, 6  i 8 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 59) uchwala się, co następuje:

§ 1. Ustala się następujące kryteria drugiego etapu postępowania rekrutacyjnego do oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz liczbę punktów za kryteria:

  1. zatrudnienie rodziców/prawnych opiekunów dziecka na podstawie umowy o pracę , umowy cywilnoprawnej , prowadzenie gospodarstwa rolnego lub pozarolniczej działalności gospodarczej, pobieranie nauki w trybie dziennym:
  1. oboje rodziców/ prawnych opiekunów – 3 pkt
  2. jeden rodzic/ prawny opiekun - 1 pkt.

2) kandydat, którego rodzeństwo uczęszcza do szkoły - 2 pkt;

§ 2. Ustala się następujące dokumenty niezbędne do potwierdzenia spełniania kryteriów określonych w § 1:

  1. pisemne oświadczenie rodziców lub prawnych opiekunów kandydata;

§ 3. Traci moc uchwała Nr V/32/2015  Rady Gminy Budry z dnia 8  kwietnia 2015 r. ustalenia kryteriów drugiego etapu rekrutacji do publicznych przedszkoli (oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych) oraz publicznych innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych przez Gminę Budry.

§ 4. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Budry.

§ 5. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko-Mazurskiego.

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.