Wersja obowiązująca z dnia

Porządek obrad LV Sesji Rady Gminy Budry zwołanej na dzień 22 czerwca 2023 r.

Nasz znak: OR.0002.6.2023                                                                                                                             Dnia, 7 czerwca 2023 r.

 

Na podstawie § 21 Statutu Gminy Budry przyjętego Uchwałą Nr XXXIII/173/2017 Rady Gminy Budry z dnia 25 lipca 2017 r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Budry (Dz. Urz. Woj. Warmińsko – Mazurskiego z 2017 r., poz. 3341 z późn. zm.) zwołuję LV(55) Sesję Rady Gminy na dzień 22 czerwca 2023 r. (czwartek) godz. 1000 w Sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Budrach z następującym porządkiem obrad:

 

  1. Otwarcie sesji.
  2. Stwierdzenie wymaganego quorum.
  3. Przyjęcie porządku obrad.
  4. Podjęcie Uchwały Rady Gminy w sprawie zmian w budżecie Gminy na 2023 r.
  5. Podjęcie Uchwały Rady Gminy w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Budry na lata 2023-2026.
  6. Przedstawienie raportu o stanie gminy obejmującego realizację polityki, programów i strategii, zrealizowanych uchwał rady gminy.
  7. Debata na temat raportu o stanie gminy:

a) Udzielenie głosu mieszkańcom gminy w przypadku spełnienia warunków określonych w art. 28aa ust. 7 i 8 ustawy o samorządzie gminnym,

b) Udzielenie głosu radnym,

c) Zakończenie debaty.

  1. Podjęcie Uchwały w sprawie wotum zaufania Wójtowi Gminy Budry po rozpatrzeniu raportu o stanie gminy.
  2. Sprawozdanie Wójta Gminy z wykonania budżetu gminy za 2022 r.
  3. Przedstawienie opinii RIO o przedłożonym przez Wójta Gminy Budry sprawozdaniu z wykonania budżetu gminy za 2022 r.
  4. Opinia Komisji Rewizyjnej o wykonaniu budżetu gminy za 2022 r.
  5. Przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej o udzielenie absolutorium Wójtowi Gminy Budry.
  6. Przedstawienie uchwały RIO w sprawie zaopiniowania wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Budry za rok 2022.
  7. Dyskusja nad sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2022 r.
  8. Podjęcie Uchwały Rady Gminy w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu za 2022 r.
  9. Podjęcie Uchwały Rady Gminy w sprawie absolutorium Wójtowi Gminy.
  10. Podjęcie Uchwały Rady Gminy w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w ośrodkach wsparcia i mieszkaniach chronionych.
  11. Podjęcie Uchwały Rady Gminy w sprawie regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Budry.
  12. Podjęcie Uchwały Rady Gminy w sprawie rozpatrzenia wniosku o remont drogi gminnej w miejscowości Pawłowo.
  13. Podjęcie Uchwały Rady Gminy w sprawie trybu i sposobu powoływania oraz odwoływania członków zespołu interdyscyplinarnego.
  14. Zapytania sołtysów i radnych, informacje.
  15. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
  16. Zakończenie obrad.

 

Przewodniczący Rady Gminy Budry

 

                       Jan Mełech