Wersja nieobowiązująca z dnia

Informacja dotycząca sposobu składania wniosku przez osoby ubiegające się o dodatek osłonowy

W związku z rosnącą liczbą zakazań COVID-19, wskazaniami co do pracy zdalnej, wytycznymi w sprawie zapewnienia odpowiednich warunków w celu przeciwdziałania rozprzestrzeniania się COVID-19, w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie mieszkańców gminy, a także o bezpieczeństwo pracowników Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Budrach od dnia 25 stycznia 2022 r. zostaje wstrzymana bezpośrednia obsługa interesantów.

W tym celu w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Budrach (obok Banku Spółdzielczego) utworzony został punkt samodzielnego wypełniania i składania wniosków (za szklanymi drzwiami przed wejściem na salę konferencyjną UG Budry) przez osoby ubiegające się o dodatek osłonowy. Na stolikach wyłożone zostały wnioski do wypełnienia, a także wzór wypełnienia wniosków. Przed ich wypełnieniem proszę koniecznie o zapoznanie się z wzorem. Dokumenty można wypełnić na miejscu lub zabrać do domu i tam uzupełnić. Wypełnione wnioski proszę wrzucać do urny.

Wzory wniosków wraz z oświadczeniami oraz instrukcją wypełniania wniosków można pobrać także ze strony: https://www.gov.pl/web/klimat/wniosek-o-dodatek-oslonowy

Do wniosku należy dołączyć klauzule przetwarzania danych osobowych (w załączeniu).

Informuję, iż pracownicy GOPS Budry nie będą służyć pomocą w wypełnianiu powyższych wniosków. Pomoc będzie mogła być udzielona tylko i wyłącznie w wyjątkowych sytuacjach.

Prosimy o wyrozumiałość i zrozumienie. Wierzymy, że wspólnie uda się Nam przezwyciężyć ten trudny dla Nas wszystkich okres. Tylko musicie Nam Państwo w tym pomóc i tam gdzie jest tylko możliwe musicie być samodzielni.

Załączniki

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.