Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach planowanego przedsięwzięcia polegającego na przebudowie drogi gminnej nr 131072N
Budry, 21.09.2021 r.
OBWIESZCZENIE
Na podstawie z art. 61 § 4 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735), w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2021r. poz. 247 z późn. zm.), Wójt Gminy Budry zawiadamia o wszczęciu, na wniosek Gminy Budry, Aleja Wojska Polskiego 27, 11606 Budry, postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia polegającego na przebudowie drogi gminnej nr 131072N.
Ponadto informuję, że pismami z dnia 21.09.2021 r. Wójt Gminy Budry wystąpił do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Węgorzewie oraz do Dyrektora Zarządu Zlewni w Giżycku Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z prośbą o wydanie opinii w sprawie konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla wyżej wymienionego przedsięwzięcia.
Zgodnie z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, strony mogą brać czynny udział w każdym stadium postępowania oraz mogą zapoznać się z aktami wyżej wymienionej sprawy w Urzędzie Gminy Budry, Aleja Wojska Polskiego 27, 11-606 Budry (informacja w pok. nr 5), w godzinach 8:00-15:00.
Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 41 Kodeksu postępowania administracyjnego, w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu, w tym adresu elektronicznego, a w razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem będzie miało skutek prawny.
Stosownie do art. 40 § 4 i 5 Kodeksu postępowania administracyjnego strona, która nie ma miejsca zamieszkania lub zwykłego pobytu albo siedziby w Rzeczypospolitej Polskiej lub innym parostwie członkowskim Unii Europejskiej, jeżeli nie ustanowiła pełnomocnika do prowadzenia sprawy zamieszkałego w Rzeczypospolitej Polskiej i nie działa za pośrednictwem konsula Rzeczypospolitej Polskiej, jest obowiązana wskazać w Rzeczypospolitej Polskiej pełnomocnika do doręczeń, chyba że doręczenie następuje za pomocą środków komunikacji elektronicznej. W razie niewskazania pełnomocnika do doręczeń przeznaczone dla tej strony pisma pozostawia się w aktach sprawy ze skutkiem doręczenia.
Ponadto, informuję o możliwości złożenia odpowiedzi na pismo wszczynające postępowanie wyjaśnień na piśmie, a także o prawie działania przez pełnomocnika, będącego osobą fizyczną posiadającą zdolność do czynności prawnych. Dodatkowo informuję, że dalsze informacje o toczącym się postępowaniu przekazywane będą za pomocą obwieszczeń umieszczanych w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Budry https://bipbudry.warmia.mazury.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Budry. Doręczenie niniejszego zawiadomienia stronom postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło jego upublicznienie.
INFORMACJE PODAWANE W PRZYPADKU POZYSKIWANIA DANYCH OSOBOWYCH W INNY SPOSÓB NIŻ OD OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Budry, Aleja Wojska Polskiego 27, 11-606 Budry, ug@budry.pl
Szczegółowe dane kontaktowe do przedstawicieli Urzędu Gminy Budry podane są na stronie BIP https://bipbudry.warmia.mazury.pl/
- Kontakt z inspektorem ochrony danych w Urzędzie Gminy Budry następuje za pomocą adresu e-mail: inspektor@budry.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu zadań związanych z prowadzeniem postępowań w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, na podstawie art. 75 ust.1 pkt.1) ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, na podstawie art. 6 ust 1 pkt a i c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą tylko na podstawie przepisów prawa.
- Dane Pani/Pana mogą być udostępniane przez Urząd Gminy Budry, podmiotom upoważnionym do uzyskania informacji na podstawie przepisów prawa.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
- Podane przez Panią/Pana dane osobowe będą przechowywane w Archiwum Zakładowym przez 25 lat, a następnie mogą być przekazane do Archiwum Państwowego celem dalszego przechowywania.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązana do ich podania a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwość uczestnictwa w prowadzonym postępowaniu administracyjnym.
- Źródłem pochodzenia Pani/Pana danych osobowych jest wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, a gdy ma to zastosowanie pochodzą one ze źródeł publicznie dostępnych.
- Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.