Obwieszczenie o wydanych opiniach w sprawie konieczności/braku konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko przedsięwzięcia polegającego na budowie farmy fotowoltaicznej PV Grądy Węgorzewskie II o mocy do 15 MW realizowanej w granicach działki nr 40 obręb Grądy Węgorzewskie, gmina Budry wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, placem manewrowym i przyłączem
WÓJT GMINY
BUDRY
Budry, 16 kwietnia 2020 r.
Och.6220.3.2020
OBWIESZCZENIE
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 256), w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2020 r. poz. 2081 z późn. zm.)
Wójt Gminy Budry zawiadamia,
że w toku postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie farmy fotowoltaicznej PV Grądy Węgorzewskie II o mocy do 15 MW realizowanej w granicach działki nr 40 obręb Grądy Węgorzewskie, gmina Budry wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, placem manewrowym i przyłączem, wpłynęły do tutejszego organu opinie: Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie - opinia z dnia 10 kwietnia 2020 r., w której wyraził stanowisko, że dla przedmiotowego przedsięwzięcia nie istnieje konieczność przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko, opinia Dyrektora Zarządu Zlewni w Giżycku Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie - opinia z dnia 27 marca 2020 r., w której nie stwierdził potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedmiotowego przedsięwzięcia, opinia z dnia 10 kwietnia 2020 r. Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Węgorzewie, w której stwierdzono, że dla przedmiotowego przedsięwzięcia istnieje potrzeba przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko.
W związku z obowiązującym na terenie kraju stanem epidemii i ograniczoną działalnością tutejszego organu w sposób wyłączający bezpośrednią obsługę interesantów, nie ma możliwości zapoznania się z dokumentacją sprawy w siedzibie urzędu. Strony mogą zapoznać się z treścią dokumentacji, po uprzednim złożeniu wniosku o jej udostępnienie w formie elektronicznej. Wniosek należy kierować na adres ug@budry.pl
Doręczenie niniejszego zawiadomienia stronom postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło jego upublicznienie.
Wójt Gminy Budry
/-/
Józef Markiewicz